  • 1. Data: 2012-10-13 19:12:17
    Temat: Dwie stówki od Credit Agricole
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Po moim wiśniowym debiucie przeprowadzonym na żywym ciele Banku BPH,
    zasmakowałem w tym chyba trochę, przynajmniej zanim mrozy nie przyjdą.

    Zamierzam wziąć ofertę CA i skasować ich na te dwie stówki, jako że i tak
    się do nich chcę wybrać aby zamknąć ś.p. kartę Tesco (przekształcają je na
    zwykłe karty).

    Regulamin promocji:
    http://www.credit-agricole.pl/upload/regulamin-promo
    cji-oszczedzam-na-rachunkach-3825.pdf

    TOiP:
    http://www.credit-agricole.pl/upload/toip-indywidual
    ni-20120917-3790.pdf

    Naturalnie bierzemy tę promocję z rachunkiem PREMIUM (zwolnienie z opłat
    przy wpływach od 10k). Przy tym niższym rachunku pojawiają się jakieś
    bezsensowne opłaty za kartę debetową oraz niepokojące opłaty za esemesy od
    dwudziestegopierwszego.

    A przy rachunku PREMIUM można za 0 zł zamówić wydanie karty debetowej w
    trybie przyspieszonym co zamierzam uczynić. Kasujemy od banku 200 zł
    (wykonując przelewy "za rachunki" na kwotę 2000 zł do marca) i rachunek
    zamykamy, bo po co nam on. Darmowe są wypłaty kartą debetową ze wszystkich
    polskich i zagranicznych bankomatów.

    Z pobieżnego przeglądu TOiP wynika, że niczego bankowi nie płacimy.

    Ważna uwaga jest taka, że obecnie Credit Agricole przelewy z karty zlecane
    na dzień D, wykonuje w dniu D. Do pewnego momentu wykonywał je pierwszą
    sesją w dniu D+1 (nie wiem czy tak samo wyglądało to w przypadku rachunków,
    bo byłoby to dość kuriozalne). Tak więc obecnie wydaje się, że nie ma
    zagrożenia koniecznością utrzymywania tych 10k na rachunku w CA choćby przez
    jeden dzień.

  • 2. Data: 2012-10-13 19:22:31
    Temat: Re: Dwie stówki od Credit Agricole
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-13 19:12, MarekZ pisze:

    [...]

    I to jest porządnie napisany post, jak na p.b.b. przystało.
    Pogratulować i podziękować!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-10-13 19:38:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I to jest porządnie napisany post, jak na p.b.b. przystało.
    > Pogratulować i podziękować!

    Pochwała jest niestety wybitnie przedwczesna, ponieważ pominąłem kluczową
    kwestię, która raczej eliminuje tę promocję z grona sensownych.

    Zgodnie z paragrafem 4 pkt 7 Regulaminu, ten rachunek trzeba by utrzymywać
    przez 12 miesięcy! Niby nic to nie kosztuje, ale pamiętać o tym przelewie
    10k przez rok...., ech chyba jednak podziękuję. :/

    Jest niby napisane: "bank ma prawo obciążyć", a nie "bank obciąży" ale któż
    z nas chciałby się uzależniać od bankowego widzimisię. Tym bardziej, że w
    moim przypadku z kwotą 2000 zł wyrobiłbym się w najgorszym razie w dwa
    miesiące, więc zamierzałem rachunek zamykać już w listopadzie.

  • 4. Data: 2012-10-13 20:38:19
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-13 19:38, MarekZ pisze:> Zgodnie z paragrafem 4 pkt 7
    Regulaminu, ten rachunek trzeba by
    > utrzymywać przez 12 miesięcy! Niby nic to nie kosztuje, ale pamiętać o
    > tym przelewie 10k przez rok...., ech chyba jednak podziękuję. :/

    No i też ganiać z rachunkami do banku (par.3.2.1 regulaminu promocji). W
    moim przekonaniu zysk niewarty zachodu, szczególnie, że nie każdy ma
    rachunki aż na 2000zł, które by jednocześnie schodziły (by uniknąć
    biegania z każdym), a do tego jeszcze na swoje nazwisko (w dobie coraz
    popularniejszego wynajmu). Oczywiście promo tylko dla nowych klientów
    (par. 3.4.1).

  • 5. Data: 2012-10-13 21:59:22
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przez 12 miesięcy! Niby nic to nie kosztuje, ale pamiętać o tym przelewie
    > 10k przez rok...., ech chyba jednak podziękuję. :/

    Wlasnie miałem to napisać rok uwiązania
    - jak francuski piesek przy budzie ? ;)

    A swoja droga, zamotali ten regulamin - LOL

  • 6. Data: 2012-10-13 22:00:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 19:38:14 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > bardziej, że w moim przypadku z kwotą 2000 zł wyrobiłbym się w
    > najgorszym razie w dwa miesiące, więc zamierzałem rachunek zamykać już w

    No właśnie jak tak popatrzyłem na pierwszego posta to trochę mi się
    wierzyć nie chciało, bo do Lukasa/CA to kompletnie nie podobne.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-10-13 23:35:25
    Od: marysz <m...@g...com>

> [...]
    >
    > moim przekonaniu zysk niewarty zachodu, szczególnie, że nie każdy ma
    >
    > rachunki aż na 2000zł, które by jednocześnie schodziły (by uniknąć

    Chyba nie trzeba z każdym: "przedstawia Bankowi do wglądu przynajmniej jeden
    dokument". Myślę, że wystarczy raz pokazać faktury a oni wklepią sobie numery kont
    bankowych, które kwalifikują się do promocji. Potem przelewy na te konta będą
    premiowane. Ponadto można zgarnąć 120 wiśni w drugiej promocji "Jeszcze więcej
    oszczędzam na okrągło"

  • 8. Data: 2012-10-14 04:33:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" k5c83u$8jd$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Jest niby napisane: "bank ma prawo obciążyć", a nie "bank obciąży" ale któż

    IMO żadna różnica w wypadku Lukasa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-10-14 10:16:16
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu sobota, 13 października 2012 23:35:26 UTC+2 użytkownik marysz napisał:

> [...]
    bankowych, które kwalifikują się do promocji. Potem przelewy na te konta będą

    Można też w systemie transakcyjnym on-line CA zaznaczyć, że dany numer konta bierze
    udział w promocji.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut