  • 1. Data: 2003-03-19 15:26:02
    Temat: Nowości w multi ;))
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Ps. ktos kiedys pytał o ryczałt bankomatowy ;-))

    Od dzis w multi od wyplat z bankomatow prowizja stala niezaleznie od kwoty - tj.
    w kraju 5zl, za granica 10zl.
    Oczywiscie na www informacji brak ;-//

    --
    Witek

  • 2. Data: 2003-03-19 15:37:56
    Temat: Re: Nowości w multi ;))
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Witek<w...@p...onet.fi> nagryzmolił(a) w

    > Ps. ktos kiedys pytał o ryczałt bankomatowy ;-))
    >
    > Od dzis w multi od wyplat z bankomatow prowizja stala niezaleznie od
    > kwoty - tj. w kraju 5zl, za granica 10zl.
    > Oczywiscie na www informacji brak ;-//

    To pewne??
    Do tej pory używałem karty multibanku do małych wypłat ze względu na min.
    4zł prowizji. Teraz przy 10zł już tak taniej nie będzie (tzn. będzie
    oczywiście taniej przy większych wypłatach, ale ja takich zazwyczaj nie
    robię, bo nie mam z czego ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2003-03-19 15:46:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wypłatach, ale ja
    > takich zazwyczaj nie robię, bo nie mam z czego ;-))

    No ale to 10 zl za granica bedzie a w kraju 5 zl. Zreszta mnie ryba -
    mam Fortisa (bez VC oczywiscie ;)

  • 4. Data: 2003-03-19 15:58:30
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra'
    Macierzyński<m...@p...pl> nagryzmolił(a) w

    > wypłatach, ale ja
    >
    > No ale to 10 zl za granica bedzie a w kraju 5 zl. Zreszta mnie ryba -
    > mam Fortisa (bez VC oczywiscie ;)

    Właśnie się dowiedziałem że w kraju 4zł dla studentów (ale to mnie raczej
    nie interesuje, zawsze moge zaplanować tak żeby wypłacić z euronetu). A w
    Fortisie opłaty i tak są ukryte w kursach walut (+opłata miesięczna większa
    od multi).

  • 5. Data: 2003-03-19 17:09:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał:

    > Osobnik podający się za Witek<w...@p...onet.fi> nagryzmolił(a):

    > Do tej pory używałem karty multibanku do małych wypłat ze względu na min.
    > 4zł prowizji.

    Ja tez ;-((

    > Teraz przy 10zł już tak taniej nie będzie (tzn. będzie
    > oczywiście taniej przy większych wypłatach, ale ja takich zazwyczaj nie
    > robię, bo nie mam z czego ;-))

    No fakt. Te 5zl od krajowych jest ok, ale te 10zl od zagranicznych jest takie
    sobie ;(

  • 6. Data: 2003-03-19 18:19:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > No fakt. Te 5zl od krajowych jest ok, ale te 10zl od zagranicznych jest
    takie
    > sobie ;(

    Hm... nie dla mnie. Rzadko wyplacam na raz wiecej niz 100PLN, kiedys
    kosztowalo mnie to 3,5PLN a teraz bedzie tylko 5PLN ;).

    Maciej

  • 7. Data: 2003-03-19 19:02:21
    Od: "nihilista" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Od dzis w multi od wyplat z bankomatow prowizja stala niezaleznie od
> [...]

    witaj,

    czy chodzi o bankomaty Euronetu, czy spoza tej sieci ?
    i skad to wiesz, skoro nie ma o tym na www?
    moze od teleoperatora, etc?

    pozdrawiam
    nihilista

  • 8. Data: 2003-03-19 19:47:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    nihilista wrote:
    > czy chodzi o bankomaty Euronetu, czy spoza tej sieci ?

    Spoza sieci.
    A ten Pan to wszystko wie - nie wiem zreszta skad. Podejrzewam, ze ma
    jakies konszachty z ABW czy co.. :D

  • 9. Data: 2003-03-19 19:58:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Hm... nie dla mnie. Rzadko wyplacam na raz wiecej niz 100PLN, kiedys
    > kosztowalo mnie to 3,5PLN a teraz bedzie tylko 5PLN ;).

    Poprzednio bylo 3% min. 4zl ;P

  • 10. Data: 2003-03-19 20:01:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > A ten Pan to wszystko wie - nie wiem zreszta skad.

    z nowej TOiP ;PPP