  • 1. Data: 2003-03-19 12:09:42
    Temat: Hipoteczny - ktory ??
    Od: n...@o...pl

    Witam,
    rozwazam wziecie kredytu hipotecznego, wykonczenie domu (obecnie jest w stanie
    surowym zamknietym), w wysokosci 100 000 pln na 10 lat

    - W rachube wchodzi:
    Rheinhyp Bre
    GE Kredyt mieszkaniowy
    Hypovareinsbank

    Sen z powiek spedzaja mi ostatnie wachniecia Eur ? co wybrac, w chwili obecnej?
    Z gory dzieki za odpowiedzi

    n...@o...pl

  • 2. Data: 2003-03-19 12:28:39
    Temat: Re: Hipoteczny - ktory ??
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <n...@o...pl> wrote in message
    > Sen z powiek spedzaja mi ostatnie wachniecia Eur ? co wybrac, w chwili
    obecnej?

    weź w złotówkach

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-03-19 14:24:03
    Od: "Mirek \(Nicos\)" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    [ciach]

    > - W rachube wchodzi:
    > Rheinhyp Bre
    > GE Kredyt mieszkaniowy
    > Hypovareinsbank

    Zdecydowanie polecam Hypo - najnizsze oprocentowanie - chociaz prowizja jest
    dosyc wysoka.

    > Sen z powiek spedzaja mi ostatnie wachniecia Eur ? co wybrac, w chwili
    obecnej?

    Mimo wszystko sklanialbym sie do CHF.

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 4. Data: 2003-03-19 16:21:11
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > GE Kredyt mieszkaniowy
    > Hypovareinsbank
    >
    > Sen z powiek spedzaja mi ostatnie wachniecia Eur ? co wybrac, w chwili

    Ja bym w chwili obecnej wzial w Euro. Dobry to chyba moment na kredyt w
    Euro.

    marekz

  • 5. Data: 2003-03-19 18:45:56
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>

    a może chf ?

  • 6. Data: 2003-03-19 19:11:18
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Dobry pomysł w walucie , waluty chyba droższe niż obecnie to nie będą.

  • 7. Data: 2003-03-19 20:10:19
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > GE Kredyt mieszkaniowy
    > Hypovareinsbank
    >
    > Sen z powiek spedzaja mi ostatnie wachniecia Eur ? co wybrac, w chwili
    Rozważ także w KB. PLN - 7,30%, EUR - 4,72%, prowizja 0,9%; brak opłat za
    wcześniejszą spłatę. Tensor1
    PS Kredyt nazywa się Ekstralokum; www.kredytbank.pl

  • 8. Data: 2003-03-21 07:27:29
    Od: n...@o...pl

    Na polu boju pozostaly Hypovereinsbank i GE Bank Mieszkaniowy (z przewaga tego
    drugiego - promocja) i brak prowizji, pozatym splaty po srednim NBP
    Pozdrt