  • 11. Data: 2004-02-08 21:43:33
    Temat: Re: Nowa funkcja kodu PIN
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To sie pogorszy bezpieczenstwo, bo wybor pinow bedzie mniejszy o wszystkie
    > symetryczne liczby.
    >
    > P.S. Tensor niech policzy, o ile sie pogorszy ;)

    Eeee tam, nie potrzeba Tensora, bo nie ma co liczyć :)

    Każda 2-cyfrowa liczba ma swoje symetyczne odbicie,
    wiec trzeba będzie 100 pinów wykluczyć,
    czyli ilośc kombinacji spadnie o 10%

    St.

    p.s. Tensor może ewentualnie jakiś wzór do tego dorobić ;)

  • 12. Data: 2004-02-08 21:49:05
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    S.T. <n...@p...onet.pl>:

    > Eeee tam, nie potrzeba Tensora, bo nie ma co liczyć :)

    Nooo, nie wiem ;)

    > Każda 2-cyfrowa liczba ma swoje symetyczne odbicie,
    > wiec trzeba będzie 100 pinów wykluczyć,
    > czyli ilośc kombinacji spadnie o 10%

    100 z 10000 to jest 10%? ;)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2004-02-08 22:25:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 100 z 10000 to jest 10%? ;)

    ups, a wrrr,
    10&#8240; miało być ;(((

  • 14. Data: 2004-02-08 22:28:11
    Od: n...@p...onet.pl

    > ups, a wrrr,
    > 10&#8240; miało być ;(((

    o rany :(
    no miało być tyle ile potrafią mieć rekordziści we krwi ;)

  • 15. Data: 2004-02-08 22:31:10
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > o rany :(
    > no miało być tyle ile potrafią mieć rekordziści we krwi ;)

    Znaczy ilości powietrza w wydychanym alkoholu ? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 16. Data: 2004-02-08 22:59:49
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Mam pin 1221 ... za kazdym razem mam sie tlumaczyc patrolowi ?

    W bankomacie bedzie jeszcze opcja czy wpisany kod jest od przodu czy od
    tylu ;)

    Miko

  • 17. Data: 2004-02-09 07:39:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > W bankomacie bedzie jeszcze opcja czy wpisany kod jest od przodu czy od
    > tylu ;)

    Hm, to nie lepiej, zamiast tyle kombinować, po prostu dorobić przycisk
    "policja"? :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2004-02-09 09:05:08
    Od: blad <b...@t...pl>

    > Użytkownik \"Karol Żwiruk\" <p...@k...net> napisał w
    (....)
    > Może lepiej byłoby gdyby ten awarynjy PIN można było sobie ustawić
    > samodzielnie.

    widzialem kiedys taki token otwierany PINem - mial rowniez PIN awaryjny wybierany
    samemu.
    Po zameldowaniu sie pinem awaryjnym generowal kod dostepu do sieci np firmy ale
    serwer autentykacyjny widzial ze jest to dostep po kodzie awaryjnym i robil jaskies
    zmylki - pokazywal lipna czesc sieci itp
    W e-bankach moglby np pisac ze wykonal operacje a jej nie robic.
    *** blad ***

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 19. Data: 2004-02-09 09:25:15
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Hm, to nie lepiej, zamiast tyle kombinować, po prostu dorobić przycisk
    > "policja"? :)

    ale przeciez ktoś kto Ci zabrał karte sam tego nie nadusi

    mogłby być drugi łaszywy PIN, który by pokazywał złodziejowi stan zero na
    koncie

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2004-02-09 10:48:48
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Hm, to nie lepiej, zamiast tyle kombinować, po prostu dorobić przycisk
    > "policja"? :)

    No to go wcisnij majac lufe broni przystawiona do plecow ;)

    --
    Krzysiek, Kraków