  • 1. Data: 2004-02-08 09:24:11
    Temat: eurobank - a cóż to za twór?
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    Piszę, że twór, bo nagle wystawiają bankomaty w centrach handlowych i
    organizują oddziały. A przy wejściach i na klatkach schodowych rozwieszają
    plakaty z ofertą pożczki: Emerycie! Rencisto! Pożyczka w 15 minut! To
    jakaś lichiwarska firma czy odnoga banku?
    EURObank, hoho.

    Jerzy

  • 2. Data: 2004-02-08 09:31:28
    Temat: Re: eurobank - a cóż to za twór?
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plakaty z ofertą pożczki: Emerycie! Rencisto! Pożyczka w 15 minut! To
    > jakaś lichiwarska firma czy odnoga banku?

    To jest samodzielny bank, dane mają takie:
    147
    14700002
    EBSA

    Euro Bank S.A.

    ul.św.Mikołaja 72
    50-126
    Wrocław
    0

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-02-08 12:06:25
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Euro Bank S.A.
    > ul.?w.Mikołaja 72

    Adres nawet pasuje do oferty ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-02-08 16:27:26
    Od: "Witold Domienik" <v...@w...pl>

    Wydaje mi sie, ze to nowy projekt tworcy Lukas Banku

  • 5. Data: 2004-02-08 17:31:40
    Od: d...@p...onet.pl

    http://www.eurobank.pl/

  • 6. Data: 2004-02-08 19:12:52
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witold Domienik" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi sie, ze to nowy projekt tworcy Lukas Banku

    Dokładnie jest to nowy projekt Łukasiewicza. Dofinansował go fundusz
    inwestycyjny Merill Lynch

  • 7. Data: 2004-02-08 21:34:16
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    Ciekawa strategia banku...
    Szczególnie gdy wkrótce zwiększy się wpływ kosztów na wyniki banków
    (powiększy się konkurencja poprzez wejście na nasz rynek banków z zachodu).
    Większośc polskich banków ma z tym poważne problemy. A EuroBank koszty z
    takim pomysłem na biznes ma dużo mniesze od standardowych banków.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2004-02-08 22:38:16
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

    > Użytkownik "Witold Domienik" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Dokładnie jest to nowy projekt Łukasiewicza. Dofinansował go fundusz
    > inwestycyjny Merill Lynch

    obawiałem się, że to może być coś na tę modłę, krzykliwa reklama i ta
    nazwa; działanie wg zasady: jeżeli się chce być w klasie średniej,
    zapisujemy się do organizacji o nazwie 'klasa średnia', jeśli chce się
    mieć bank europejski, robić wrażenie europejskością nazywamy się
    'eurobankiem', jeśli chce się nosić markową oryginalną odzież, produkuje
    się w Malezji odzież z etykietką 'oryginal' itd. w tym stylu

    eurobank, lukas bank... lichwa bank

    Jerzy

  • 9. Data: 2004-02-09 08:14:49
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 08 lut 2004,Jerzy Dusk napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

> [...]
    > nazywamy się 'eurobankiem', jeśli chce się nosić markową
    > oryginalną odzież, produkuje się w Malezji odzież z etykietką

    A jakie znaczenie dla przecietnego Kowalskiego ma to jak sie bank
    nazywa?
    Najistotniejsze jest czy Kowalski jest zadowolony ze wspolpracy z nim.

    Ps A znasz jakis bank dzialajacy na zasadach "nie lichwiarskich"
    Akurat oba banki przez Ciebie wymienione maja jedne z lepszych
    oprocentowan.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 10. Data: 2004-02-09 08:37:18
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    "kuba" <s...@k...onet.pl> napisał(a) tak:

> [...]
    >
    > Ps A znasz jakis bank dzialajacy na zasadach "nie lichwiarskich"
    > Akurat oba banki przez Ciebie wymienione maja jedne z lepszych

    Przecież nie chodzi o nazwę jako taką, ale o to w jaki sposób chce się
    dany 'twór' prezentować - a więc dlaczego udaje coś, czym nie jest.

    Lichwa - to prawda, wszystkie banki działają na takiej zasadzie.

    Jerzy