  • 21. Data: 2008-10-17 20:34:35
    Temat: Re: Nowa KK na rynku - MasterCard z Deutsche Banku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:3tgms5-um.ln1@ihal.ma.local.domain...

    > ING juz jakis czas temu zaprzestal wysylki wyciagow KK.

    Można sobie zażyczyć aby przysyłali - jest to darmowe.

    marekz

  • 22. Data: 2008-10-20 16:45:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gd8d7r$gv1$1@news.wp.pl...
    > Deutsche Bank rozpoczal sprzedaz kart kredytowych z logo MasterCarda.
    > Karta

    I karty mi juz sie odechcialo. Potrzebne jest zaswiadczenia o zarobkach i
    wizyta w oddziale aby zlozyc wniosek. Potem jest rozpatrywanie i chyba
    jeszcze jedna wizyta w oddziale. Poczekam az sie dorobia bardziej przyjaznej
    procedury.

    MK

  • 23. Data: 2008-10-20 16:54:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > wizyta w oddziale aby zlozyc wniosek. Potem jest rozpatrywanie i chyba
    > jeszcze jedna wizyta w oddziale. Poczekam az sie dorobia bardziej

    Do mnie też dziś zadzwoniła bardzo fajna pani. Także zrezygnowałem - brak
    procedury przenosinowej, przy normalnej chcieli ode mnie PIT, zaświadczenia
    o niezaleganiu i bóg wie co jeszcze.

    Złośliwie zadeklarowałem dochód 4900 zł i powiedziałem, że chcę złotą lub
    platynową. Podobno miało sie nie dać, bo to od 5000. :-) Co do limitu mi
    powiedziano, że około 3-krotność dochodów. Powiedziałem, że taki mnie nie
    interesuje, że raczej minimum 50k bym chciał, to mnie zaproszono ze
    świstkami do oddziału i bez przekonania stwierdzono, że każdy przypadek
    rozpatrywany jest indywidualnie.

    Ogólnie widać że to trudne początki, ale może się wyrobią.

    marekz

  • 24. Data: 2008-10-20 18:54:16
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Powiedziałem, że taki mnie nie
    > interesuje, że raczej minimum 50k bym chciał, to mnie zaproszono ze
    > świstkami do oddziału i bez przekonania stwierdzono, że każdy przypadek
    > rozpatrywany jest indywidualnie.

    Wzór niemieckiej elastyczności :)

    > Ogólnie widać że to trudne początki, ale może się wyrobią.

    Trudno mi w to uwierzyć. Obawiam się, że za rok będzie podobnie jak i
    teraz. Patrz na przykład BOSia. Rok temu zaczęli wydawać karty i do
    dziś wydali ich przytłaczającą ilość, bo aż 4500 sztuk. We wrześniu
    złożyłem wniosek. Procedura przenosinowa - karta za kartę. Żeby dostać
    visę classic, przenieść można tylko visę classic albo srebrną. Z MC
    nie ma co iść. Aha, w trakcie procedury zażądano ode mnie PIT za rok
    2007. Taka to uproszczona procedura.

  • 25. Data: 2008-10-20 23:05:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 18:54:21 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Do mnie też dziś zadzwoniła bardzo fajna pani. Także zrezygnowałem (...)

    No to sobie jeszcze te ipody trochę poleżą na magazynie ;)

    Xenocide