eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [inteligo] blokady - odpowiedź na reklamację
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2003-08-11 17:20:46
    Temat: [inteligo] blokady - odpowiedź na reklamację
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Oto odpowiedź inteligo na reklamację spowodowaną założeniem blokady na kwotę
    uznania na kartę Visa Electron. Co o tym myślicie?


    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie, dotyczące blokady kartowej
    założonej na Pana rachunku na okres XX - XX na kwotę XX PLN
    informujemy, że blokada założona została, ponieważ transakcja uznaniowa na
    Pana kartę Inteligo Visa Electron nie została poprzedzona transakcją
    obciążeniową na tę samą kwotę.
    W sytuacji, kiedy transakcja uznania nie jest poprzedzona transakcją
    obciążeniową na tę samą kwotę, Bank obsługujący usługodawcę (sklep) ma
    prawo, zgodnie z Regulaminem Visa, żądać zwrotu kwoty uznania w ciągu 30
    dni.
    Jednocześnie informujemy, że w dniu XX blokada
    znajdująca się na Pana rachunku została zdjęta, a środki postawione do Pana
    dyspozycji.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782


  • 2. Data: 2003-08-11 18:22:52
    Temat: Re: [inteligo] blokady - odpowiedź na reklamację
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message
    news:bh8j9g$dcq$1@news.onet.pl...
    >
    > W sytuacji, kiedy transakcja uznania nie jest poprzedzona
    transakcją
    > obciążeniową na tę samą kwotę, Bank obsługujący usługodawcę (sklep) ma
    > prawo, zgodnie z Regulaminem Visa, żądać zwrotu kwoty uznania w ciągu 30
    > dni.
    >

    W moze konkretny punkt regulaminu VISA?

    Maciej


  • 3. Data: 2003-08-12 00:27:03
    Temat: Re: [inteligo] blokady - odpowiedź na reklamację
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > W odpowiedzi na Pana zgłoszenie, dotyczące blokady kartowej
    > założonej na Pana rachunku na okres XX - XX na kwotę XX PLN
    > informujemy, że blokada założona została, ponieważ transakcja uznaniowa na
    > Pana kartę Inteligo Visa Electron nie została poprzedzona transakcją
    > obciążeniową na tę samą kwotę.
    > W sytuacji, kiedy transakcja uznania nie jest poprzedzona transakcją
    > obciążeniową na tę samą kwotę, Bank obsługujący usługodawcę (sklep) ma
    > prawo, zgodnie z Regulaminem Visa, żądać zwrotu kwoty uznania w ciągu 30
    > dni.

    Nalezalo najpierw odpisac "uprzejmie prosze o dostarczenie mi kopii
    regulaminu VISA" (zawsze jakas lektura) a nastepnie "o wskazanie
    punktu w umowie, ktory reguluje ta kwestie lub pozostawia ja regulacjom
    VISA".
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator


  • 4. Data: 2003-08-12 11:14:46
    Temat: Re: [inteligo] blokady - odpowiedź na reklamację
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m3smo7ra94.fsf@defiant.pm.waw.pl...

    > Nalezalo najpierw odpisac "uprzejmie prosze o dostarczenie mi kopii
    > regulaminu VISA" (zawsze jakas lektura) a nastepnie "o wskazanie
    > punktu w umowie, ktory reguluje ta kwestie lub pozostawia ja regulacjom
    > VISA".

    Napisałem tak:

    ***
    Dziękuję za umożliwienie mi dostepu do własnych środków.

    Niemniej jednak jednocześnie uprzejmie proszę o:

    1.
    Przesłanie mi w/w regulaminu VISA [skoro się Państwo na niego
    powołujecie - to klient powinien mieć prawo wglądu w ten regulamin]

    2.
    Wskazanie punktu w umowie, regulaminie lub innych dokumentach
    regulujących wpółpracę klienta z bankiem, który reguluje tę kwestię
    lub pozostawia ją regulacjom VISA.

    3.
    Informacje, czy w/w regulamin VISA nakłada na bank obowiązek lub
    możliwość zablokowania środków pochodzących z takiego uznania, czy
    jedynie wspomina o _możliwości_ anulowania uznania przez sklep?
    Bo jeżeli jedynie daje możliwość anulowania transakcji uznania przez
    sklep - uważam, że zakładanie blokady NIE jest tutaj uzasadnione
    regulacjami VISA, na które się Państwo powołujecie.
    ***

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1