  • 1. Data: 2005-11-02 11:50:19
    Temat: Nordea - KK
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące obowiązkowego ubezpieczenia do KK Nordea Aspiracje
    Standard. Czytając tabele opłat i prowizji podano 0,65% czy dobrze
    rozumuję, że jest to podane w skali roku?

    Ubezpieczenie jest płacone od salda zadłużenia rozumiem, że znaczenie ma
    przez jaki okres czasu to zadłużenie będzie występować?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-11-02 16:43:22
    Temat: Re: Nordea - KK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ubezpieczenie jest płacone od salda zadłużenia rozumiem, że znaczenie ma
    > przez jaki okres czasu to zadłużenie będzie występować?

    0,65% zadłużenia na dzień generowania wyciągu. np całe zadłużenie wynosi
    2000 zł to musisz jeszcze zapłacić 13 zł ubezpieczenia, i do spłaty masz
    2013 zł