  • 1. Data: 2012-09-24 12:12:08
    Temat: Nie wyklucza sie ?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Jesli zalozylem lokate w Synku Aliora a nie otwarłem ROR
    to dalej moge skorzystac z bonusa za otwarcie r-ku ?

    Pytam z ciekawosci, bo kiedys tam... mialem 1 dniowki w Tacie Aliorze
    i jak przyszlo do wyplaty 100-wy za otwarcie ROR (pozniejsze)
    to sie wykrecili sianem ze to bylo tylko dla nowych_klientow_banku

    A ze jablko zwykle blisko spada od jabloni, to na wszelki wypadek zapytam
    bo szczerze mowiac nie cierpie z braku rachunkow i plastiku ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-09-24 12:59:40
    Temat: Re: Nie wyklucza sie ?
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > A ze jablko zwykle blisko spada od jabloni, to na wszelki wypadek zapytam
    > bo szczerze mowiac nie cierpie z braku rachunkow i plastiku ;)

    jak masz w tacie to nie kwalifikujesz sie na promocje.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2012-09-24 13:09:27
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> napisał w wiadomości

    > jak masz w tacie to nie kwalifikujesz sie na promocje.

    Nie mam w Tacie, kiedys mialem ale to juz przeszlosc
    mam w Synku lokate - bez ROR

  • 4. Data: 2012-09-24 15:38:08
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Nie mam w Tacie, kiedys mialem ale to juz przeszlosc
    > mam w Synku lokate - bez ROR

    a to nie wiem, pewnie sie okaze jak bedziesz chcial skorzystac, ze juz tam
    gdzies figurujesz i papa.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2012-09-24 18:42:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Sep 2012 13:09:27 +0200, Waldek napisał(a):

    > Nie mam w Tacie, kiedys mialem ale to juz przeszlosc mam w Synku lokate
    > - bez ROR

    Jeżeli chodzi o to czy jesteś ich klientem, no to skoro masz lokatę to
    chyba jesteś czy założyłeś jako anonymouse ;)
    Moja koleżanka miała fajną przygodę. Założyła konto aby zgarnąć chociaż
    50 wiśni (w drugim rzucie) ale źle podała bodajże kod pocztowy i jej
    przelew cofnęli. Zadzwoniła na partyline, że co z tym zrobić. Miły Pan
    powiedział, że on poprawi, po czym jak poprawił to się biedaczyna
    zreflektował, że skoro on założył konto o bonus nie przysługuje :D Pełne
    i profesjonalne podejście ... dymania nowych klientów he he.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-09-24 20:09:51
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Jeżeli chodzi o to czy jesteś ich klientem, no to skoro masz lokatę to
    > chyba jesteś czy założyłeś jako anonymouse ;)

    No wiec w wlasnie o to biega - tak mnie zrobil w konia Tata ...
    ale nie doczytalem reg. ze tylko dla nowych klientow
    nie bylem nowy skoro mialem lokaty 100 dniowe - choc nie mialem ROR

    Dlatego nie wiem czy w Synku tez jest gdzies zastrzezone ze tylko dla
    _nowych_ klientow
    czy dla tych co otworza ROR + wezma karte i spelnia dod. warunki

> [...]
    > zreflektował, że skoro on założył konto o bonus nie przysługuje :D Pełne
    > i profesjonalne podejście ... dymania nowych klientów he he.

    Tak - pelen profesjonalizm :D
    Ale po to m.in. jest chyba ta grupa aby ograniczyc dymanie (nas)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-09-24 22:14:50
    Od: www2 <t...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 18:42:30 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    >
    > zreflektował, że skoro on założył konto o bonus nie przysługuje :D Pełne
    >
    > i profesjonalne podejście ... dymania nowych klientów he he.

    ja bym tam reklamowal, mnie nie chcial sync dac 2x50zl, po drugiej reklamacji w koncu
    dali... ale reklamacja na 2 strony a4 byla

  • 8. Data: 2012-09-25 15:12:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "www2" 7...@g...co

    : ja bym tam reklamowal, mnie nie chcial sync dac 2x50zl,
    : po drugiej reklamacji w koncu dali... ale reklamacja
    : na 2 strony a4 byla

    Ja mam dobre wspomnienia reklamacyjne.

    [ciekawe, czy likwidacja SynCa podpada pod aborcję...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'