  • 1. Data: 2012-09-23 21:26:26
    Temat: Duży minus dla Citi
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Mam w Citi tylko KK, którą bardzo lubię ze względu na bezgotówkowe traktowanie opłat
    rachunków. Wykonałem ostatnio miesięczną porcję przelewów opłacających rachunki i
    zażyczyłem sobie wysłania potwierdzeń na adres korespondencyjny, który tego samego
    dnia rano (przed wykonaniem przelewów) zmieniałem. No i potwierdzenia przyszły na
    stary adres korespondencyjny - a w systemie nie mogę nawet podejrzeć, czy Citi
    faktycznie zmodyfikowało ten adres, czy nie. DUŻY MINUS za wysyłkę na stary adres -
    odebrałem je ze skrzynki podczas wyprowadzki. Nawiasem mówiąc citibankonline
    sugeruje, ze można ten adres zmodyfikować samemu, za pomocą potwierdzenia sms, ale w
    praktyce to nie działa...