  • 1. Data: 2002-06-04 15:07:01
    Temat: Nagana dla POLCARD
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Jak to jest, że kupując na stacji benzynowej paliwo i płacąc karta VISA
    Electron mBanku, podając 1 raz PIN, ta firma ściąga mi z konta dwa razy tą samą
    kwotę? Czy ta firma jest poważna? szybko zadzwoniłem z reklamacja... pewnie nie
    będzie problemu ze zwrotem pieniędzy. ALE........czy ta firma jeszcze
    kontroluje swoje poczynania, skoro w tak prostej sprawie robi takie wpadki?
    Janek

  • 2. Data: 2002-06-04 16:46:43
    Temat: Re: Nagana dla POLCARD
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 04, 2002 at 05:07:01PM +0200, j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > będzie problemu ze zwrotem pieniędzy. ALE........czy ta firma jeszcze
    > kontroluje swoje poczynania, skoro w tak prostej sprawie robi takie wpadki?

    LOL. Rozumiem ze sprawdziles wszystkie komunikaty w komunikacji
    polcard-visa-mbank i juz wiesz ze to polcard pobral dwa razy
    kase. Oraz ze pin ma z tym jakis zwiazek.

    --

    --w