  • 1. Data: 2002-06-04 14:23:45
    Temat: Patrzcie jak czytaja pbb!!! :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    wyslalem dzisiaj newsa news:adi26f$p0v$1@news.onet.pl o 11:45 i.....

    P.S. A moze e-pakietowcy - zawiazemy jakas grupe i Panu Waldemarowi
    Leszczynskiemu PRowcowi damy znac, ze jednak zainteresowanie jest duze???
    Bo jak na moj gust to troche tutaj mija sie z prawda.... ;))))

    P.S. WP dzieki Ci!!! :D

    banki.wp.pl

    Właściciele e-Pakietu muszą poczekać na Visę Classic 2002-06-04 (16:04)

    W czerwcu 2001 roku Fortis Bank Polska wprowadzając do oferty nowe konto
    osobiste - e-Pakiet, działające w oparciu o system bankowości internetowej
    Pl@net, zapowiedział że jego właściciele po upływie sześciu miesięcy będą
    mogli ubiegać się o wydanie karty Visa Classic. Tak się jednak nie stało.
    - Rzeczywiście, w połowie ub roku wprowadzając do naszej oferty e-Pakiet
    zapowiadaliśmy, że jego właściciele po upływie sześciu miesięcy będą mogli
    ubiegać się o wydanie karty Visa Classic. Pragnę potwierdzić, że Fortis Bank
    Polska nie zrezygnował ze swoich planów, podjął jedynie decyzję o
    przesunięciu terminu wprowadzenia karty do sprzedaży. Decyzja ta wiąże się z
    niewielkim aktualnie zainteresowaniem dotychczasowych właścicieli e-Pakietów
    tą kartą. W momencie, w którym zaproponowanie właścicielom e-Pakietów karty
    VISA Classic stanie się ekonomicznie uzasadnione z pewnością tak się
    stanie - powiedziała nam Waldemar Leszczyński, kierownik zespołu public
    relations Fortis Bank Polska SA.

    Obecnie bank do rachunku e-Pakiet wydaje standardowo kartę Visa Electron,
    pozwalającą na bezpłatne wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie. (AN)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-04 16:12:51
    Temat: Re: Patrzcie jak czytaja pbb!!! :)
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > VISA Classic stanie się ekonomicznie uzasadnione z pewnością tak się
    > stanie - powiedziała nam Waldemar Leszczyński, kierownik zespołu public

    qrde AMRA robia to chyba dla Ciebie zeby Cie uciszyc ;-) powinni dac Ci
    jakiegos golda za free i by mieli swiety spokoj ;-P

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-04 20:23:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > qrde AMRA robia to chyba dla Ciebie zeby Cie uciszyc ;-) powinni dac Ci
    > jakiegos golda za free i by mieli swiety spokoj ;-P

    Lepiej platynowego Amexa ;)

    Maciej

  • 4. Data: 2002-06-05 09:35:39
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Lepiej platynowego Amexa ;)

    przeciez napisali wyraznie ze wydanie vc charge dla amry nie jest
    uasadnione ekonomicznie
    po prostu za mala lokata byla ;)

    roberts

  • 5. Data: 2002-06-05 09:48:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > przeciez napisali wyraznie ze wydanie vc charge dla amry nie jest
    > uasadnione ekonomicznie
    > po prostu za mala lokata byla ;)

    Jaka mala! Widziales od jakiej sumy zacznaja sie lokaty w Fortisie?? To ja
    mam na pol roku taka duuza i wszystkie dolary :) I przez pewien czas tpo byl
    glowny bank - przychodzily z roboty pieniadze itp. A teraz to tylko
    transferowy bank zostal :)
    Chociaz jak teraz sobie uwolnie z lokaty kase to bede robil ladna historie w
    Mutli i Fortisie i moze jeszcze w BZWBK (walic te 50 groszy ;)))

  • 6. Data: 2002-06-05 13:12:08
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Lepiej platynowego Amexa ;)

    eeeeeeee tam takie byle co ;-) lepiej Centauriona ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-05 14:14:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > eeeeeeee tam takie byle co ;-) lepiej Centauriona ;-)

    spoko, spoko - wystarczy zwykla chargowa VC :)

  • 8. Data: 2002-06-08 08:44:42
    Temat: Amex (Re: Patrzcie jak czytaja pbb!!! :))
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 5 Jun 2002 15:12:08 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >eeeeeeee tam takie byle co ;-) lepiej Centauriona ;-)

    Tak BTW to gdzie w sieci sa jakies informackje o tym slynnym amexie ?
    Bo jakos nie moge znalesc.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-06-08 08:50:08
    Temat: Re: Amex (Re: Patrzcie jak czytaja pbb!!! :))
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Tak BTW to gdzie w sieci sa jakies informackje o tym slynnym amexie ?
    > Bo jakos nie moge znalesc.

    w sieci kiepskawo - ja wziolem broszurki z AmeXa - jak chcesz to moge Ci
    zeskanowac i podeslac

    --
    JaKi