eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Docelowa grupa kampanii reklamowej i PR, rozpoznawalność marki mBanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-06-04 14:08:28
    Temat: Docelowa grupa kampanii reklamowej i PR, rozpoznawalność marki mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    (...) Wszystkie te działania szybko przyniosły efekt w postaci dobrej
    znajomości marki mBanku. Po trzech miesiącach od rozpoczęcia kampanii
    reklamowej - w próbie reprezentatywnej dla całości populacji o mBanku
    słyszało 18 proc. badanych. Wg badań Demoskopu śród osób z wyższym
    wykształceniem aż 45 proc. znało markę. Po dziewięciu miesiącach - marka
    mBank była znana połowie badanych "yuppies" (właściciele firm, managerowie,
    osoby o wysokich zarobkach) oraz większości, tj. 61 proc. (wspomagana
    świadomość marki) potencjalnych klientów (studenci i młodzież pracująca).

    http://www.prnews.pl/mbank/

    :)

    --
    ------
    Amra the Freelancer
    www.prnews.pl - wiadomosci z e-bankowosci
    egipt.amra.pl - moja strona o Egipcie


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1