  • 1. Data: 2002-06-04 14:29:14
    Temat: Mniej w VW Bank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Volkswagen Bank direct obniży oprocentowanie

    Od 5 czerwca Volkswagen Bank direct - Bankowość BezpośredniaVolkswagen Bank
    Polska SA obniży oprocentowanie rachunków dla osób fizycznych i
    przedsiębiorców.
    Plus KONTO będzie oprocentowane w zależności od wysokości depozytów od 8,35
    do 8,50%. Natomiast bank za środki na Plus KONCIE BIZNES zaoferuje
    oprocentowanie od 7,85 do 8%. (AN)

    za WP

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-04 15:12:22
    Temat: Re: Mniej w VW Bank
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    To oni jacys strasznie fajni są , a duzo kosztuje tam konto ?

  • 3. Data: 2002-06-04 15:39:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To oni jacys strasznie fajni są , a duzo kosztuje tam konto ?

    a nic :)

  • 4. Data: 2002-06-04 18:09:31
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > a nic :)

    Chyba, że chcesz mieć dostęp przez I-net to 3zł/mc za token
    Poza tym prowadzenie konta i przelewy 0zł
    Narazei nie mają w ofercie kart ale może lepiej bo % mógłby być mniejszy ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-06-04 19:04:17
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    a bez inetu to jak sie z tym mozna kontaktowac ?
    telefon ? ma to jakies oddzialy ?
    Tak sobie mysle co ja jeszcze robie w mbanku - skoro konkurencja az o
    procent wiecej daje...
    qb

  • 6. Data: 2002-06-05 07:41:40
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "qb" <q...@q...qb> napisał w wiadomości
    > a bez inetu to jak sie z tym mozna kontaktowac ?
    > telefon ? ma to jakies oddzialy ?

    Kontakt i zlecanie przelewów przez 0800
    Oddział tylko 1 w Warszawie
    Jak chcesz wiedziec więcej to masz infolinie 0801 161616.

    > Tak sobie mysle co ja jeszcze robie w mbanku - skoro konkurencja az o
    > procent wiecej daje...

    Myśleć każdy może :)
    Ważniejsze jest to, co kto robi ;)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-06-05 11:58:19
    Od: Robson <r...@N...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Jun 2002 21:04:17 +0200, "qb" <q...@q...qb> napisał/a:

    >a bez inetu to jak sie z tym mozna kontaktowac ?
    >telefon ? ma to jakies oddzialy ?

    Bez problemu. Przez telefon załatwisz wszystko, za darmo nawet z
    pomocą konsultanta (z wyjątkiem przelewów na zus), a nawet więcej niż
    przez internet :-( - ja nie mam telefonu i wolałbym przez internet,
    ale aby pewne sprawy załatwiać, muszę ganiać czasem na dół do automatu
    :-(
    Oddział jest tylko jeden, w W-wie.

    >Tak sobie mysle co ja jeszcze robie w mbanku - skoro konkurencja az o
    >procent wiecej daje...

    Chyba przymierzają się do obniżki...
    Pozdrowienia,
    Robson

  • 8. Data: 2002-06-05 12:03:51
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Chyba, że chcesz mieć dostęp przez I-net to 3zł/mc za token

    No ja jakos mniej zaplacilem , 20 zl za caly rok .. moze cos sie zmienilo
    A tak pozatym to spox

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 9. Data: 2002-06-05 12:39:59
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Robson <r...@N...onet.pl> pisze:

    > Chyba przymierzają się do obniżki...

    Jak to, jedna po drugiej? (A temat wiadomości przeczytałeś?)

  • 10. Data: 2002-06-05 12:49:33
    Od: Robson <r...@N...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2002 14:39:59 +0200, "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>
    napisał/a:

    >Jak to, jedna po drugiej? (A temat wiadomości przeczytałeś?)

    Ano, rzeczywiście :-)))))
    Nie przeczytałem :-)))))
    Pozdrowienia,
    Robson