  • 1. Data: 2009-05-01 21:24:57
    Temat: NTG - do Fatso - piękne słowa....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Chciałbym abyś miał na uwadze tezy z poniższego tekstu gdy następnym razem
    nazwiesz mnie złodziejem i świńskim ryjem....

    Lepiej tęsknić...

    " ... Po drugie - postulat "pojednania" zawiera w sobie sugestię, że musiało
    uprzednio dojść do konfliktu, a może nawet - otwartej wrogości. Na przykład,
    kiedy Francja po II wojnie światowej jednała się z Niemcami, sprawa była
    jasna; Niemcy zaatakowały Francję, zmusiły ją do kapitulacji i przez kilka
    lat częściowo ją okupowały - więc było sobie co wybaczać.

    Tymczasem w historii stosunków polsko-żydowskich nic takiego nigdy nie miało
    miejsca. Żydzi osiedlali się w Polsce z własnej woli, więc już choćby na tej
    podstawie można domniemywać, że było im tutaj lepiej, niż gdziekolwiek
    indziej, bo w innym przypadku osiedlaliby się gdziekolwiek indziej. Polacy
    na terytoriach żydowskich się nie osiedlali, bo żydowskie państwo powstało
    dopiero w 1948 roku, akurat wtedy, gdy zdecydowana większość Polaków miała
    ogromne trudności z uzyskaniem zagranicznego paszportu. Wprawdzie podczas
    niemieckiej okupacji Polski większość tutejszych Żydów została wymordowana
    przez Niemców, ale stało się to dopiero wtedy, gdy Niemcy, do spółki ze
    Związkiem Radzieckim, pokonały opór polskiego wojska i zmusiły je do
    kapitulacji. Zatem pojawiające się niekiedy ze strony Żydów oskarżenia,
    jakoby Polacy wobec masakry Żydów zachowywali się "biernie", nie wytrzymują
    krytyki. Po pierwsze - Polacy walczyli z Niemcami - również w obronie
    Żydów - chociaż oczywiście ten cel wojenny nie był specjalnie eksponowany,
    bo inne były znacznie ważniejsze, niemniej jednak istniał. Natomiast po
    zlikwidowaniu oporu regularnej armii, pozbawieni własnej siły zbrojnej
    Polacy nie byli w stanie ani zapobiec masakrze Żydów, ani nawet - przyjść im
    ze skuteczną pomocą na większą skalę. Nawiasem mówiąc, podczas pierwszej
    sowieckiej okupacji Kresów Wschodnich, Żydzi na ogół mieli znacznie większe
    możliwości działania, niż Polacy w Generalnym Gubernatorstwie, a przecież
    nie słychać, by te możliwości wykorzystywali, by zapobiec masowym
    deportacjom i egzekucjom ludności polskiej w roku 1940 i 1941.
    Co więcej; trudno na pierwszy rzut oka wytłumaczyć, dlaczego na Kresach
    Wschodnich pod pierwszą okupacją sowiecką jakoś nie rozwinęły się struktury
    polskiego zbrojnego podziemia, podczas gdy pod okupacją niemiecką - jak
    najbardziej. Być może przyczyna była taka, że pod okupacją sowiecką polskie
    środowiska patriotyczne były znakomicie rozpoznane przez żyjących tam od
    wieków Żydów i wskutek tego były bezbronne wobec sowieckiego okupanta.
    Tymczasem w Generalnym Gubernatostwie Niemcy dość szybko spędzili ludność
    żydowską do gett, wskutek czego penetracja wywiadowcza polskich środowisk
    patriotycznych z tej strony nie była możliwa. Coś musi być na rzeczy, bo
    kiedy Kresy Wschodnie zostały w 1941 roku opanowane przez Niemców, którzy
    tamtejszą ludność żydowską albo zapędzili do gett, albo od razu wymordowali,
    natychmiast pojawiła się tam potężna polska partyzantka, którą zlikwidowała
    dopiero Armia Czerwona... "

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-05-02 04:33:20
    Temat: Re: NTG - do Fatso - piękne słowa....
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    Kolego, dyskusje o Zydach to obsesja was, Polakow.
    Kiedys przezywano mnie od "polskich Zydow" i ja sie tym przejmowalem.
    Dzis wiem, zem ja ani Zyd ani Polak a moja kultura, bialoruska , jest
    wielonarodowa, przyjazna wszystkim.
    Moja obsesja- i to od lat- to sprawa ukrainska. Poczytaj co o tym
    napisalem dzis
    rano facetowi o ksywie Babai. To ukrainski arystokrata z USA ,czlonek klanu
    Szeptyckich- jesli ci to cos w ogole mowi. Jeden z nich byl polskim
    generalem a drugi ukrainskim
    kardynalem i swietym.

    c...@h...com wrote:

> [...]
    > Ukraine's rightwing Svoboda Party's leader, in praise of UPA and in
    > opposition to "Moskali", never once mention anything bad about
    > Poland. Progress?
    >
    > You reject Ukraine at your peril. As Russia grows stronger Poland's
    > situation deteriorates markedly. Imagine how Russia would act if it
    > had 45 million more people, right up against Poland's border. And
    > Obama, unlike Cheney, will not stand up for you. This is why Poland's
    > elite have been so conciliatory towards Ukraine and not pressed the
    > issue. Stupid Polish-Ukrainian conflicts reduced a great power into

    Babai, is that you? The only Ukrainian I came across with civility I
    would not wish to abuse.
    If so then let me tell you that at 62 yrs of age I am slowly tyding up
    my earthly matters.
    A couple of weeks ago I have been to Institute of National Memory in
    Warsaw, to view my secret files.
    And the files of my Mother, an authentic war hero, a high ranking member
    of the Warsaw Uprising
    divisional staff in the Home Army. Well, this woman has died clutching
    in her hands the book upon
    the battles of this organisation in the Volhynia.. Not against some
    civilised oponents but against the rezuns,
    subhuman in their blood thirst.
    How can I feel an iota of sympathy today towards your Gen.Shukhevytch?
    No doubt he did display all
    the required virtues of a national leader. And as such he does carry the
    stick for the heinous crimes committed
    in the name of ukrainian nation by UPA. Should the outcome of war has
    been different and the Volhynia
    and Lwow retained by Poland then it would fall to my Mother no doubt, to
    try and hunt your Shukhevytch
    down. And to my Father, a state prosecutor, before, during and for a
    period, after the war- to have him
    tried and to have Shukhevytch humanly destroyed like a mad dog.
    Also, it so happens that if not for the fact my parents were moved just
    before the outbreak of the II W.W.
    to Bialystock and have left Kovel, I would not be here to write those
    words.
    As it is,without the atonement, the Ukraine has no place in our common
    european home.

    fatso

    Have a look here, babai:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=RezunkiKowel1931.jpg

    View this old picture taken by a young woman teacher in rezunlands of
    Kovel in some magnification. This is the world of some peace

    and stability under the benevolent polish rule. Ten years later they
    were like savages, at each othr's throat.

  • 3. Data: 2009-05-02 08:08:38
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Dzis wiem, zem ja ani Zyd ani Polak a moja kultura, bialoruska , jest
    > wielonarodowa, przyjazna wszystkim.

    Na tym opiera sie ta twoja "przyjazna" Polsce kultura żydowsko-bialoruska ?.

    Lepiej tesknic...

    "[...] Co wiecej; trudno na pierwszy rzut oka wytlumaczyc, dlaczego na
    Kresach Wschodnich pod pierwsza okupacja sowiecka jakos nie rozwinely sie
    struktury polskiego zbrojnego podziemia, podczas gdy pod okupacja
    niemiecka - jak najbardziej. Byc moze przyczyna byla taka, ze pod okupacja
    sowiecka polskie srodowiska patriotyczne byly znakomicie rozpoznane przez
    zyjacych tam od wieków Zydów i wskutek tego byly bezbronne wobec sowieckiego
    okupanta. Tymczasem w Generalnym Gubernatostwie Niemcy dosc szybko spedzili
    ludnosc zydowska do gett, wskutek czego penetracja wywiadowcza polskich
    srodowisk patriotycznych z tej strony nie byla mozliwa. Cos musi byc na
    rzeczy, bo kiedy Kresy Wschodnie zostaly w 1941 roku opanowane przez
    Niemców, którzy tamtejsza ludnosc zydowska albo zapedzili do gett, albo od
    razu wymordowali, natychmiast pojawila sie tam potezna polska partyzantka,
    która zlikwidowala dopiero Armia Czerwona...[...] "

    Pod patronatem Arona Pałkina
    http://www.asme.pl/122116615672168.shtml

    [...] A co do wspomnianego Pałkina - to dość charakterystyczne wydaje się
    imię i nazwisko owego patrona fałszerstw i przeinaczeń, stanowiące kolejny
    przyczynek do genezy niektórych stereotypów, które oczywiście są
    "nieuprawnionymi rojeniami ksenofobicznych umysłów". Ale pomimo tego warto
    zapoznać się z listą funkcjonariuszy UB, opublikowaną w katalogach IPN, gdyż
    personalia tam zamieszczone wiele tych stereotypów pozwalają zweryfikować.
    By nie być podejrzanym o wybiórczość, wystarczy spojrzeć na katalog pod
    pierwszą literą alfabetu, gdzie na ok. 130 nazwisk mamy takie jak:
    Abrahamowicz, Abramek, Abramowicz, Abycht, Agata, Agatowski, Ajsenberg,
    Aksamit, Alster, Altrych, Amenda, Anderman, Angiel, Apelman, Apping, Appel,
    Arabski, Araźny, Arbsztejn, Arbuz, Arbuziński, Arcab, Arendt, Arent, Atlas,
    Atłowski, Au, Aulich, Azorowicz, Aszkienazy - by wymienić jedynie te
    najbardziej charakterystyczne. [...]".

    S. Chamilton - Smród po wybuchu bomby
    http://wirtualnapolonia.com/2009/03/06/s-chamilton-s
    mrod-po-wybuchu-bomby/

    "[...] że wreszcie teraz zgłasza się kandydaturę Włodzimierza Cimoszewicza,
    białoruskiego Żyda, syna stalinowskiego oficera przestępczej formacji
    Informacji Wojskowej, podczas II wojny zdrajcy na służbie bolszewików.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-05-02 09:30:47
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Kolego, dyskusje o Zydach to obsesja was, Polakow."

    Odp. A powtarzanie non-stop w pejsatych TV okreslenia "Polskie Obozy Koncentracyjne"
    to nie obsesja i na pewno przypadek.

    D.

  • 5. Data: 2009-05-02 11:09:06
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
    > "Kolego, dyskusje o Zydach to obsesja was, Polakow."
    >

    > Odp. A powtarzanie non-stop w pejsatych TV okreslenia "Polskie Obozy
    > Koncentracyjne" to nie obsesja i na pewno przypadek.
    >

    > D.

    jak wyzej: obsesja to powracanie ciagle do tego samego tematu.

    Ja jestem czlowiekiem Renesansu a Zydzi interesuja mnie dzis
    wylacznie jako wyspecjalizowane osobniki ludzkie, zdolne do
    produkcji bogactwa z niczego. Ma to swoje uwarunkowanie genetyczne,
    o czym wy, Swinskie Ryje, zapewne nawet nie wiecie.
    Zydzi a wlasciwie piszac " zydzi" to lud turkomanski a nie pochodzenia
    bliskowschodniego. Mam na mysli oczywiscie Ashkenazim, owych geniuszy
    co zagarniaja wiekszosc Nagrod Nobla jak tez stanowia 90% arcymistrzow
    szachowych.
    Ich niewatpliwy geniusz i stad bezczelna ale prawdziwa tendencja aby sie
    uwazac
    za Narod Wybrany, ma scisle podloze biochemiczne. To zdolnosc
    zaopatrywania komorek
    mozgowych w "dopalacze", sfigmomyeliny, ktore daja im taka przewage.
    Negatywna strona
    jest oczywiscie guzik samozniszczenia, jaki ten narod nosi w sobie. Mam
    na mysli szereg chorob
    dziedzicznych jakie ci osobnicy w sobie nosza, atakujacych mozg
    wlasnie. Otoz Ashkenazim
    to nie Zydzi, mimo ze sa religii mojzeszowej. Wszyscy bez wyjatku
    Ashkenazim pochodza
    zaledwie od 4 matek i to udowodnil niezbyt dawno prof.Skorecki z Tel
    Avivu, nasz byly krajan,
    jak sie wydaje, zreszta lekarz-nefrolog z zawodu. To wlasnie owe 4
    matki, niekoniecznie w tym samym
    czasie i tej samej burdelowej jurcie, przekazaly owemu plemieniu z
    okolic Miedzymorza czyli antycznym
    Chazarom, owe geny geniuszu i samozniszczenia. Stalin, Osetyniec
    genetycznie, jest jednym z nich i to sie
    okazalo przy testowaniu jego wnuka, Makarowa.
    Reszta, prawdziwi Zydzi, owi Sefardyjczycy, nie roznia sie niczym
    genetycznie od Palestynczykow.
    Zdjac z takiego garnitur i zalozyc mu recznik na glowe- to i wygladac
    bedzie tak samo.

    fatso

  • 6. Data: 2009-05-02 20:05:52
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > produkcji bogactwa z niczego. Ma to swoje uwarunkowanie genetyczne,
    > o czym wy, Swinskie Ryje, zapewne nawet nie wiecie.

    W mojej opini bogactwo bierze sie przedewszystkim z pracy rak ludzkich,
    przedsiebiorczosci, skrupulatnosci, konsekwencji, uczciwosci, sily zdrowia i
    odrobiny talentu nad którym nalezy caly czas pracowac.
    I wydaje mi sie ze gdy czlowiek stara sie wyrabiac w sobie takie cechy,
    pracuje nad soba, stara sie caly czas isc do przodu moze w przyszlosci
    osiagnac sukces.

    Odnosnie zas zydów (nie znam zadnego zyda oprócz ciebie i paru
    zneinawidzonych przez moja osobe polityków) - póki co to (z mojego
    doswiadczenia zyciowego) kojarza mi sie glównie z podpierdalaniem,
    cwaniactwem, lenistwem, zbrodnia, a przedewszystkim chamstwem
    (ukierunkowanym na mój kraj) na grupach dyskusyjnych .....

    P.S.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2009-05-02 20:13:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Fatso, nakrec film o Zydach i tez dostaniesz Oscara. To po prostu
    towarzystwo wzajemnej adoracji i tyle. Mnie tam cwaniactwo i bezczelnosc nie
    imponuja absolutnie, a z tym mi sie kojarza Wybrani z gornej polki.

    D.

  • 8. Data: 2009-05-02 23:31:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Endriu pisze:

    > W mojej opini bogactwo bierze sie przedewszystkim z pracy rak ludzkich,
    > przedsiebiorczosci, skrupulatnosci, konsekwencji, uczciwosci, sily zdrowia i
    > odrobiny talentu nad którym nalezy caly czas pracowac.

    GigaROTFL

  • 9. Data: 2009-05-03 01:49:48
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
> [...]
    > I wydaje mi sie ze gdy czlowiek stara sie wyrabiac w sobie takie cechy,
    > pracuje nad soba, stara sie caly czas isc do przodu moze w przyszlosci

    czyli tak: pracuj synku, pracuj a garb ci juz sam wyrosnie

  • 10. Data: 2009-05-03 04:41:31
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > czyli tak: pracuj synku, pracuj a garb ci juz sam wyrosnie

    Spodziewalem sie tych slów od ciebie (jako przedstawiciela rasy zydowskiej).
    Niczym mnie nie zaskoczyles.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/