  • 1. Data: 2002-08-11 09:48:14
    Temat: NTG ale...
    Od: "Antychryst" <a...@p...pl>

    Kto zapraszał papieża i kto się mnie pytał czy mam ochotę za to płacić
    !?!?!?
    Jakim prawem rząd rozpiepsza państwową kasę !!!
    Kościół niech sam za to płaci, czyli zapłacą za przyjazd sami zainteresowani
    wyrzucając pieniądze na tacę.

  • 2. Data: 2002-08-11 10:36:11
    Temat: Re: NTG ale...
    Od: "AMRA" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Kto zapraszał papieża i kto się mnie pytał czy mam ochotę za to płacić
    > !?!?!?

    JA go m.in. yapraszalem, a co?
    I wytlumacz mi czy kiedykolwiek zapytano Cie, czy masz na cos ochote placic,
    jesli chodzi o wydatki centralne?
    Placisz podatki i juz. Tak samo pewnie wiekszosc katolikow (wierzacych,
    praktykujacych) nie ma ochoty placic na pewne rzeczy ale placa bo jest demokracja.

    > Jakim prawem rząd rozpiepsza państwową kasę !!!

    Prawem kaduka.

    > Kościół niech sam za to płaci, czyli zapłacą za przyjazd sami zainteresowani
    > wyrzucając pieniądze na tacę.

    Za mecze kiboli ochraniane przez policje kto placi? I cos painy tak nie
    toczysz? Ogolnie smieszna masz argumentacje i odpowiednio niski poziom...

  • 3. Data: 2002-08-11 10:58:55
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Antychryst" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kościół niech sam za to płaci, czyli zapłacą za przyjazd sami
    > zainteresowani wyrzucając pieniądze na tacę.

    Witam,

    idiota z Muranowa w Warszawie...ehh... I jeszcze pisze po polsku z bledami.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 4. Data: 2002-08-11 22:12:57
    Od: Rafick <k...@s...tenbit.pl>

    Tajemniczy(a) AMRA napisał w news:aj5emr$qbb$1@news.gazeta.pl na
    pl.biznes.banki:

    > Za mecze kiboli ochraniane przez policje kto placi? I cos painy tak
    > nie toczysz? Ogolnie smieszna masz argumentacje i odpowiednio niski
    > poziom...

    Nie karm!
    po co ?

    --
    Rafick

    S...@e...pl
    http://setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_1
    0740.html

  • 5. Data: 2002-08-11 23:12:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Antychryst" <a...@p...pl> writes:

    > Kto zapraszał papieża i kto się mnie pytał czy mam ochotę za to płacić

    A mowili ze to nieprawda ze Bill jest Antychrystem :-(
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator