  • 1. Data: 2002-08-10 22:48:51
    Temat: ktory bank daje debecik za sam frajer?
    Od: W...@o...pl (Wiesiek)

    witam

    pytam bo wiem ze oblatani jestescie.......

    pamietam jak mialem konto w multibanku to on dawal 100 zl debeciku z
    definicji a 300 jak sie im kaska pomachalo przed oczmi

    czy jakis inny bank z tej wirtualnej serii (lub realnej) tez daje
    jakis debecik za same piekne oczka?

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-11 15:58:52
    Temat: Re: ktory bank daje debecik za sam frajer?
    Od: "Michał Macierzyński" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    > czy jakis inny bank z tej wirtualnej serii (lub realnej) tez daje
    > jakis debecik za same piekne oczka?

    Pekao SA 300 yl

  • 3. Data: 2002-08-13 11:04:15
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wiesiek napisał(a):

> [...]
    > definicji a 300 jak sie im kaska pomachalo przed oczmi
    >
    > czy jakis inny bank z tej wirtualnej serii (lub realnej) tez daje
    bgk
    zadeklarowalem 1000pln, wplacilem gotowka i dostalem debet 500pln
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt