    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank rulez, too
    Date: Tue, 10 May 2005 00:47:56 +0200

    Jak ktoś lubi mocny hardcore to polecam ten przedziwny bank.

    Z jednaj strony "Tforzymy Sfiat Przyjaznych Finansow" i oferta do klienta
    powyzej sredniej krajowej, a z drugiej litosc i zalosc w realizacji
    czegokolwiek.

    Bylem piec razy i piec razy mnie zapienili. Chyba straczy...

    (1) Otwieralem z zona konto walutowe. W niedziele. Spieszyło mi się. Pan byl
    strasznie zblazowany, chyba faktem, że kazali mu robic w niedziele. Miałem
    takie male życzenie, żeby otrzymać potwierdzenie posiadania konta walutowego
    (grant z Unii jest do przelania i jest cos takiego potrzebne - naprawde to
    nie ja wymyslilem). Pan, kurwa jego mac, konsultan, branil sie jak diable
    przed swiecona woda, ze nie wystawi i już. Kosztowało mnie to potem troszkę
    trudu i zachodu, ale mówi się trudno...Nie moze, to nie moze

    Wertuje ostatnio 'Tabele prowizji i opłat' i co widzę:
    Strona 71/poz. 2 "Wydanie zaświadczenia stwierdzającego fakt posiadania
    rachunku walutowego 8PLN."

    Nie dość, że nie wykonał ch*j złamany mojej dyspozycji, to jeszcze naraził
    pracodawcę na straty...

    (2) Poszedłem wpłacić kilka USD na swój rachuneczk. Jedna 20$ się pani
    kasjerce nie spodobała, bo plamkę miała z flamastra. I ona nie przyjmie...
    Ja jestem kierownikiem tej kasy, nie przyjmę tego banknota i co mi Pan
    zrobisz... Opisywalem zreszta...Załość again...

    (3) 25.03 poszedłem zamknąć Multikonto JA. Z mysla, ze moze niech sobie
    tworza ten 'przyjazny swiat', ale dlaczego za moje. 3PLN co miesiac za to
    quality to jakies 1300% za duzo. Przeglądam sobie dzisiaj konto na VW i
    jakoś mnie tknęło, że nie było przelewu po zamknięciu. Logowanie szybkie. I
    oczywiscie konto sobie hula w najlepsze... I oplaty sie naliczaja...

    Jak wpadne tam w srode lub w czwartek to mnie ochrona bedzie wyprowadzala...

    BRE gratulujemy bankowosci detalicznej ! Jednej i drugiej.

    MAd Hat
    ter

    Ps. Narzekam na Millennium, ale im się srednio co druga dyspozycję udaje
    zrealizowac bez problemu :)