  • 11. Data: 2005-04-02 22:12:59
    Temat: Re: Multibank - dopuszczalne saldo debetowe
    Od: "NTECHNIC - SYSTEMY INFORMATYCZNE" <n...@n...com.pl>

    Mnie przyznano dopuszczalny debet po trzech miesiącach od otwarcia bez
    problemów.Decyzja była w kilka godzin :)
    Użytkownik "Marcin Kaczmarek" <m...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:d2jmfc$ran$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 12. Data: 2005-04-03 08:14:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> writes:

    > Przedpiśca napisał o wpływach na rachunek, ale nic o tym ile z niego
    > wychodzi.

    Zdajesz sobie sprawę z tego, co napisałeś?

    MJ

  • 13. Data: 2005-04-03 09:21:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Apr 2005 10:14:51 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    wklepał(-a):

    >Zdajesz sobie sprawę z tego, co napisałeś?

    Tak, a co? Przecież nie trzeba pisać kwotami.

  • 14. Data: 2005-04-03 11:04:30
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    śmieszy mnie ten bank - jeżeli chce wybrać więcej niż 500 usd to musze ich
    dzień wcześniej o tym poinformaować, buhahaha
    co to jest np. 1000 usd ?????

    Pozdrawiam :)

  • 15. Data: 2005-04-03 11:26:56
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    MultiKonto Jestem od września 2004 :) obroty niezbyt duże, aczkolwiek
    nadające się na wydanie debetowej karty Visa Classic ;) MultiLinka dzwoniła
    do mnie i proponowała mi DSD........ 50 zł :D no cóż, zawsze te 50 zł
    więcej, przyda się przy zleceniach stałych, a nóż zabraknie parę groszy i
    nie pójdą wszystkie w terminie :D

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 16. Data: 2005-04-03 17:30:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> writes:

    > Tak, a co? Przecież nie trzeba pisać kwotami.

    No bo jak ktos ma biezace konto firmowe i w ciagu 3 miesiecy bylo X
    wplywow, to ile niby moglo byc wyplywow? Nie wiesz? To ja ci powiem.

    Tyle samo.

    MJ