  • 1. Data: 2008-07-02 15:41:57
    Temat: [Multibank]Zwrot opłaty za rachunek
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Opłata pobrana ostatniego dnia miesiąca (czyli dwa dni temu), w dniu
    dzisiejszym została zwrócona. Jak więc widać bank całe dwa dni (albo i
    mniej, bo nie wiem dokładnie kiedy pieniądze wróciły) obracał moimi
    środkami. Innymi słowy nie jest źle i prognozy niektóych osób, że zwrot
    będzie trwał 2 tygodnie się nie sprawdziły.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-07-02 17:06:46
    Temat: Re: [Multibank]Zwrot opłaty za rachunek
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Jul 2008 17:41:57 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > środkami. Innymi słowy nie jest źle i prognozy niektóych osób, że zwrot
    > będzie trwał 2 tygodnie się nie sprawdziły.

    Ale to chyba wynika z budowy ich systemu, bo od kiedy pamiętam tam zawsze
    było tak, że najpierw pobierają opłatę później następuje sprawdzenie i
    ewentualny zwrot. Szkoda, że Multi 2 lata temu się tak nie przebudził i
    musiało wiele wody upłynąć, i masę nowych kont powstać u konkurencji, aby
    się w końcu za siebie wzięli.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-07-03 08:12:52
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Szkoda, że Multi 2 lata temu się tak nie przebudził i
    > musiało wiele wody upłynąć, i masę nowych kont powstać u konkurencji, aby
    > się w końcu za siebie wzięli.

    Szkoda, szkoda - przeszedlem z rachunkiem wspolnym do Lukasa, a tak to bym
    sie wcale nie ruszal, bo lubie ten bank (koszty jednak przewazyly).

  • 4. Data: 2008-07-03 08:29:46
    Temat: Re: Zwrot opłaty za rachunek
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lip, 10:12, "Curious" <c...@m...pl> wrote:

    > Szkoda, szkoda - przeszedlem z rachunkiem wspolnym do Lukasa, a tak to bym
    > sie wcale nie ruszal, bo lubie ten bank (koszty jednak przewazyly).

    No coz - ja na tej samej zasadzie czekalem na przebudzenie malego BPH,
    az sie w koncu zawinalem do Nordei.

  • 5. Data: 2008-07-03 08:46:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 01:29:46 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > No coz - ja na tej samej zasadzie czekalem na przebudzenie malego BPH,
    > az sie w koncu zawinalem do Nordei.

    Tutaj akurat od razu dobrze trafiłeś, ja musiałem się przedzierać przez
    CitiOne direct zanim mbank zrobił darmowe przelewy ;) Generalnie teraz
    jest naprawdę niezły wybór, bo można spróbować ing direct, nordea
    spectrum, eurobank, mbank i multi - no było nie było, jest w czym
    wybierać z tanich albo zupełnie darmowych kont.

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-07-03 09:06:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Curious" g4i1m4$2bed$...@n...ipartners.pl

    > Szkoda, szkoda - przeszedlem z rachunkiem wspolnym do Lukasa, a tak to bym
    > sie wcale nie ruszal, bo lubie ten bank (koszty jednak przewazyly).

    Ja nie żałuję. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-07-03 09:16:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    a mnie pobrali 30.06 i oddali 1.07 czyli "sprawdzenie" trwalo 1 dzien -
    jezeli tak ten system ma wyglądać to ja nie ma uwag

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-07-03 09:46:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" g4g7k6$sb4$...@n...onet.pl

> [...]
    > środkami. Innymi słowy nie jest źle i prognozy niektóych osób, że zwrot
    > będzie trwał 2 tygodnie się nie sprawdziły.

    A mnie tej opłaty jeszcze nie oddali. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-07-04 10:39:34
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    No u mnie już za dwa miesiące pobrali pobrali i nie spieszą się z
    oddawaniem - albo mają tak dużo reklamacji, albo mój przypadek jest zbyt
    skomplikowany :-)

    Mariusz

  • 10. Data: 2008-07-04 11:34:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mariusz" g4kul8$b7g$...@n...onet.pl

    > No u mnie już za dwa miesiące pobrali pobrali i nie spieszą się z
    > oddawaniem - albo mają tak dużo reklamacji, albo mój przypadek jest zbyt
    > skomplikowany :-)

    Nudzisz. ;) Sto tysięcy klientów, zatrzymanie po 5 złotych (u mnie 3.50) od
    każdego i szefostwo ma te pół miliona na wakacje, a Ty tymczasem marudzisz
    o reklamacjach... Nie żałuj -- niech sobie pojadą na krechę, za której
    obsługę -- Ty zapłacisz. ;)

    Mają bank, mają firmę, to chyba powinieneś im płacić. :) Takie jest [tutaj] życie.

    -=-

    Kupiłem coś (dwie sztuki) na dokumenty zapłaciłem za to po 7.99 złotych
    za sztukę. W galeriowym markecie było coś podobnego po około 5.60 złotych
    za sztukę. Na moje stwierdzenie, że więcej w tym sklepie nie kupię, padło
    właśnie to tłumaczenie:

    -- Mamy sklep i powinniśmy z czegoś żyć. :)

    Czyli nie jakieś rynkowe zasady, ale socjalizm.

    -=-

    I proszę nie marudzić (teraz poważnie) że mogłem przed zakupem sprawdzić
    ceny w galerii, w której spodziewałem się takich okładek, bo ja nie
    domagam się zwrotu tych kilku złotych, a jedynie zauważam, że ten
    sklep w przyszłości będę omijał. :) Nie o te kilka złotych chodzi?
    Ależ o te. Niech konkurują uczciwie.

    -=-

    Co do Multi -- widocznie klienci uciekali do innych banków, więc trzeba było
    wprowadzić bezpłatne konta, a że z dnia na dzień zniesienie opłaty nie jest
    proste, więc wprowadzono ,,pożyczkę'', której warunki zwrotu nie są ustalone. :)

    -=-

    Mnie jednak martwi coś innego. Zabrane 3.50 pewnie zwrócą...

    Aż podskakuję, gdy przychodzi niezapoweidziany SMS z Multi...
    A w tym SMSie propozycje współpracy... Telefon leżał na monitorze,
    wibrator (żeby nie napisać onanizatro) włączony, telefon podskakuje,
    łomocze w ten monitor, a że jest cicho -- łomot zdaje się zwiastować
    coś straszliwego...

    -=-

    Szkoda, że Multi przykłada się do wysyłania tych SMSów
    a nie do ostrzegania przed pobieraniem prowizji za nic. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'