  • 1. Data: 2008-07-02 14:34:56
    Temat: zbieranie punktów za płatności kartą
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    które banki oferują zbieranie punktów lub jakichś gratisów, prowizji itp
    za używanie karty, używam zazwyczaj płatności internetowych
    teraz co raz więcej więc może warto by coś dodatkowo uszczknąć

  • 2. Data: 2008-07-02 14:46:53
    Temat: Re: zbieranie punktów za płatności kartą
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:
    > które banki oferują zbieranie punktów lub jakichś gratisów, prowizji
    > itp za używanie karty, używam zazwyczaj płatności internetowych teraz
    > co raz więcej więc może warto by coś dodatkowo uszczknąć

    Kiedyś interesowałem się tym, i stwierdziłem że wartość tych nagród
    jakie takie programy przyznają wynosi mniej więcej 0.3% obrotu.
    Czyli przykładowo jeśli zrobisz w miesiącu 500 zł obrotu kartą,
    uzbierasz punktów na nagrody o wartości 1.50 zł. Stwierdziłem że tego
    rzędu pieniądzie nie rekompensują nawet czasu poświęconego na
    zarejestrowanie się w programie - szkoda zachodu.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2008-07-02 15:49:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Miernik napisał(a):
> [...]
    > rzędu pieniądzie nie rekompensują nawet czasu poświęconego na
    > zarejestrowanie się w programie - szkoda zachodu.

    Nie całkiem tak jest. W przypadku niektórych kart partnerskich np. KK
    Citi BP dostajesz też punkty za zakup pewnych towarów. Mi osobiście nie
    chce się jeździć po marketach i kupować płyn do spryskiwaczy 5 zł taniej
    (więcej spale paliwa i więcej nerwów strace w kolejce niż to jest
    warte), a taki zakup to ZTCP 150 pkt. Niedawno była promocja, że za 4
    red bulle dawali 100 pkt. Jak któs lubi np. wódke z red bullem (tak jak
    i moi znajomi) lub ogólnie same napoje wzmacniajace to mógl sobie tych
    punktów nabić całkiem sporo (ja chyba w ten sposób uzyskałem z 2000
    pkt). Oczywiście to samo można osiągnąć używając zwykłej karty
    partnerskiej BP ale ja osobiście nie mam na takie rzeczy miejsca w portfelu.

    Zresztą podobnie jest np. z Allekartą BZWBK i programem PayBack. Za
    każdy zakup na Allegro opłącony "Płatnościami Allegro" dostajemy tych
    punktów całkiem sporo i można szybko uzbierać sobie coś sensownego (np.
    doładowania pre-paid, które można łatwo sprzedać/użyć). Oczywiście do
    korzystania z PayBack nie potrzeba KK BZWBK ale korzystając z jednej
    karty i z jednego programu jest nam po prostu wygodniej.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-07-02 16:47:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Miernik" <p...@p...miernik.name> wrote in message

    > Kiedyś interesowałem się tym, i stwierdziłem że wartość tych nagród
    > jakie takie programy przyznają wynosi mniej więcej 0.3% obrotu.

    GE Money za zakupy na stacjach zwraca 2,5% :). Niestety jest gorny limit
    transakcji, 1000pln w m-cu, od ktorych jest liczona premia.

    MK

  • 5. Data: 2008-07-02 17:25:20
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > które banki oferują zbieranie punktów lub jakichś gratisów, prowizji
    > itp za używanie karty, używam zazwyczaj płatności internetowych
    > teraz co raz więcej więc może warto by coś dodatkowo uszczknąć

    Allekarta kredytowa z BZWBK:
    http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt
    5 zł = 1 pkt, nagrody są tutaj:
    http://www.payback.pl/categories/view.php?id=101
    Ja używam i jestem z tego zadowolony.

  • 6. Data: 2008-07-02 17:40:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:
    > które banki oferują zbieranie punktów lub jakichś gratisów, prowizji itp
    > za używanie karty, używam zazwyczaj płatności internetowych
    > teraz co raz więcej więc może warto by coś dodatkowo uszczknąć

    poszukaj sobie kart za granicą
    tam to wygląda całkiem sensownie.

  • 7. Data: 2008-07-02 18:31:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Allekarta kredytowa z BZWBK:
> [...]
    no pacz... wlasnie zamowilem :) - ciekawe jakie mają przeliczniki walut
    żebym nie wyszedł na tych punktach jak "Zabłocki na mydle"

  • 8. Data: 2008-07-03 08:33:02
    Od: Wastalawista <r...@g...com>

    ing bank:
    bankujesz kupujesz
    ceny tam sa porownywalne do allegro, ale mas sie pena gwarancje i
    przychodzi do domu kurierem:)
    i nie trzeba sie rejestrowac;)

  • 9. Data: 2008-07-03 08:48:19
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Jul 2008 20:31:08 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > no pacz... wlasnie zamowilem :) - ciekawe jakie mają przeliczniki walut
    > żebym nie wyszedł na tych punktach jak "Zabłocki na mydle"

    Kurs euro taki sobie a przy innej walucie biorą 3% za przewalutowanie,
    więc raczej słabo wypada.

    Xenocide