  • 1. Data: 2008-07-02 19:26:47
    Temat: Gdzie najlepsze konto walutowe
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanowną grupę,

    Potrzebuję założyć konto walutowe do obrotu euro.
    Nie wiem na jaki bank się zdecydować i jakie parametry są ważne przy wyboże
    takiego konta...
    Proszę o poradę i z góry dziekuje,

    pozdrawiam,

    Rafał

  • 2. Data: 2008-07-03 08:59:49
    Temat: Re: Gdzie najlepsze konto walutowe
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > Proszę o poradę i z góry dziekuje,

    Ja używam VW baku. Jest najlpepszy i za darmo karty

  • 3. Data: 2008-07-03 17:35:08
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Ja używam VW baku. Jest najlpepszy i za darmo karty
    A ja używam VW golfa i też najlepszy - sprawdzona niemiecka technologia