  • 11. Data: 2007-11-13 20:42:45
    Temat: Re: Visa Gold
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 21:33, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > krzysztofsf napisa (a):

    > No wlasnie, wiem nawet z ktorym.

    Tak przy okazji, poniewaz wielkich limitow nie potrzebuje, docelowo
    planuje zestawic sobie trzy KK

    - Citi (bezplatne przelewy na rachunki, bezplatna karta dodatkowa, mam
    nadzieje na stale bezplatna z racji obrotow)
    - Polbank (awaryjna 25 zl rocznie, do rat w karcie i ewentualnie na
    zagranice - kursy)
    -Moneypl (bezplatna dzieki 5-u transakcjom miesiecznie,
    nieoprocentowane przelewy gotowkowe splacane w GP jesli pojawi sie
    koniecznosc skorzystac)

    Przy przecietnych zarobkach taki komplecik powinien mi wystarczyc.

  • 12. Data: 2007-11-13 20:55:12
    Temat: Re: [Multibank]Visa Gold
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fhcroe$drj$1@news.onet.pl...
    > Czy ktos w ciagu ostatniego miesiaca zamowil ta karte i ja dostal ?
    > Multilinia twierdzi ze maja jakies powazne problemy z produkcja i nie sa w
    > stanie powiedziec czy/kiedy karta zostala wyprodukowana. Aczkolwiek
    > niektorzy pracownicy infolinii potrafa na powyzsze odpowiedziec (jak to
    > mozliwe ?).

    Moja zaakceptowali 30 pazdziernika. Jeszcze nie dotarla, wiec moze
    faktycznie sa jakies problemy. Ciekawe co przyjdzie wczesniej karta czy
    wyciag. Obslugujacy mnie doradca uparl sie aby dokonac splaty przenoszonej
    KK ;). Pewnie maja prowizje tylko za karty uzyte i dlatego tak nalegaja ;).

    MK

  • 13. Data: 2007-11-13 21:01:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Tak przy okazji, poniewaz wielkich limitow nie potrzebuje, docelowo
    > planuje zestawic sobie trzy KK

    Ja tez na codzien nie potrzebuje. Ale mialem juz sytuacje, ze
    potrzebowalem wiekszego limitu i musialem placic 2 kartami co jest
    niewygodne.

    Nie bede przeciez co miesiac uzywal limitu kilkanascie tys PLN.

    > Przy przecietnych zarobkach taki komplecik powinien mi wystarczyc.

    Ja zarobki tez mam imo przecietne.

    Planuje docelowo 3 karty (w zasadzie to juz je mam) :
    - Citi - karta awaryjna i dodatkowa. Limit mam tam bardzo niski ale i
    obrot wymagany do zwolnienia z oplaty rocznej jest niewielki (2400
    PLN/rok), do tego karta ma fajne znizki (i to w sensownych sklepach)
    oraz rozne w miare sensowne programy partnerskie (planuje zamienic
    zwyklego Silvera na BP),
    - Multi - karta glowna, z uwagi na najwyzszy limit (problemem mam z nia
    jednak taki jak opisalem w tym watku), do tego swietny podglad online co
    dla mnie ma spore znaczenie,
    - Millenium - karta na najblizszy rok. Wymaganego limitu nie wykrece na
    100 % (30 tys PLN !), ale byc moze po roku bede ja mogl znowu zamienic
    na inna karte Mille (ostatnio zamienialem VISE na MC, wiec za rok moze
    zrobie odwrotnie). Jesli sie nie uda to karte przeniose gdzie indziej.

    Na pewno zrezygnuje na chwile obecna z karty ING (tragiczny podglad,
    krotkie GP), bo sama karta zla nie jest (poza tym ze kiepsko wykonana).
    Byc moze do niej kiedys wroce jesli poprawia podglad. Nie bede tez chyba
    potrzebowal karty mBanku, aczkolwiek nie wykluczam ze zostawie ja sobie
    jako karte calkowicie zapasowa (zmniejsze limity do 1 PLN i bedzie
    lezala w szufladzie, jesli bedzie zblizal sie termin waznosci to albo ja
    zamkne albo poswiece 38 zl celem przedluzenia - ale to jeszcze nie czas
    sie tym zajmowac). Zamknalem juz karte Raiffeisen. Bank w moim przypadku
    okazal sie calkowicie nieelastyczny, do tego bardzo slaby podglad
    online. Aczkolwiek rowniez nie wykluczam, ze kiedys do nich jeszcze
    powroce (maja sensowny poziom obslugi).

    No i to tyle. Mysle ze 3 karty do codziennego uzytku wystarcza w
    zupelnosci. A jak dostane w leb i ktos mi ukradnie portfel to w
    szufladzie czeka karta dodatkowa, tak zebym nie umarl z glodu (zakladam
    ze karte do bankomatu rowniez wtedy strace).

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-11-13 21:05:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
> [...]
    > wyciag. Obslugujacy mnie doradca uparl sie aby dokonac splaty
    > przenoszonej KK ;). Pewnie maja prowizje tylko za karty uzyte i dlatego

    Ja mialem akceptacje ZTCP 16 pazdziernika. Doradca w oddziale polecil mi
    zastrzec karte i zamowic nowa. Tak tez uczynilem (duplikat tak czy
    inaczej jest za 0 zl, wiec nie trzeba pisac reklamacji itp.).

    W kazdym razie ja wyciagu zadnego nie dostalem (ani papierowego, ani
    online, karty w systemie nie widze, jest tylko rachunek do splaty).
    Ogolnie to nieciekawie, czekalem na ta karte, bo mam kilka wiekszych
    zakupow do zrobienia i chcialem sobie nabic limit ale wyglada na to ze
    zarobi ktos inny.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2007-11-13 21:23:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 22:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > szufladzie czeka karta dodatkowa, tak zebym nie umarl z glodu (zakladam
    > ze karte do bankomatu rowniez wtedy strace).

    Ja sie nastawilem na to, zeby to nie byly "zwykle karty".
    Kazda ma cos przydatnego dla mnie dodatkowego, poza robieniem zakupow
    w GP.

    Z tego powodu bede musial pozegnac sie ze swietnym podgladem KK w BPH,
    bo poza zdjeciem na karcie nie maja nic dodatkowego, a na lezenie jako
    awaryjna nie nadaje sie nawet Bursztynowa, poniewaz dochodza karne
    oplaty za nierobienie transakcji - zreszta, po co mi podglad do
    nieuzywanej karty?

    Jesli dostane w leb, to na zakupy bede posylal syna, z jego dodatkowa
    KK :)

  • 16. Data: 2007-11-13 21:26:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fhd3ke$ajr$1@news.onet.pl...

    > W kazdym razie ja wyciagu zadnego nie dostalem (ani papierowego, ani
    > online, karty w systemie nie widze, jest tylko rachunek do splaty).

    W systemie nie zobaczysz jej przed aktywowaniem. Podobnie jak i po
    zastrzezeniu, co jest wada.

    MK

  • 17. Data: 2007-11-13 21:35:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fhd3cq$9p3$1@news.onet.pl...

    > Planuje docelowo 3 karty (w zasadzie to juz je mam) :

    Ja tam zmierzam do
    1/ Amex - Millennium
    2/ Diners Club - DC
    3/ VISA - Citi

    Brakuje mi tylko jednej, ale czekam az bedzie promocja i nie bede musial
    placic 350 za wydanie ;).

> [...]
    > inna karte Mille (ostatnio zamienialem VISE na MC, wiec za rok moze zrobie
    > odwrotnie). Jesli sie nie uda to karte przeniose gdzie indziej.

    2 razy juz probowalem wypowiedziec umowe na Green Amexa, Mille jednak
    potrafi byc elastyczne. Chyba nie mniej od Citi. I chyba nic dziwnego jesli
    spojrzy sie w zyciorysy osob, ktore maja wplyw na produkty karciane ;).

    MK

  • 18. Data: 2007-11-13 21:40:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Brakuje mi tylko jednej, ale czekam az bedzie promocja i nie bede musial
    > placic 350 za wydanie ;).

    A Amex Mille nie jest platny ?

> [...]
    > potrafi byc elastyczne. Chyba nie mniej od Citi. I chyba nic dziwnego
    > jesli spojrzy sie w zyciorysy osob, ktore maja wplyw na produkty

    Ja chcialem Amex'a Golda to mi kazali placic za wydanie. Wiec mi sie
    odechcialo :)

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-11-13 21:43:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > W systemie nie zobaczysz jej przed aktywowaniem. Podobnie jak i po
    > zastrzezeniu, co jest wada.

    To mam nadzieje, ze nie nalicza mi oplaty za cos tam (papierowy
    wyciag?), skoro nie dostalem ani karty, ani wyciagu, ani umowy.

    Podobnie mialem w mBanku. Tez karta zaginela. Dowidzialem sie o tym jak
    dostalem wyciag na maila. Po zastrzezeniu niewdocznej karty pokazala sie
    ona online. Ale tam kolejna wydali mi szybko (i darmowo, co prawda po
    reklamacji ale jednak).

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2007-11-13 21:47:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fhd5lt$gr0$1@news.onet.pl...

    > A Amex Mille nie jest platny ?

    Ja dostalem gratis. Jak pamietam Mille mialo nieustajaca promocje na
    pierwszy rok gratis. Moze cos sie zmienilo...

    MK