  • 1. Data: 2007-11-12 23:46:53
    Temat: [mBank] hasła jednorazowe via SMS a przeniesione numery
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Firma zmieniła operatora bez zmiany numeru. Od tej pory miałem problemy z
    hasłami jednorazowymi via SMS z mBanku. Uruchomiłem specjalnie POPa jako
    odbiorcę tych SMS-ów ale nie chce mi się nosić dwóch aparatów. Co jakiś czas
    dzwonię na mLinię aby dowiedzieć się czy rozwiązano problem ale wciąż słyszę
    "pracujemy nad tym", "wkrótce" itp.
    Czy ktoś w praktyce ma przeniesiony numer i nie ma problemów z hasłami ? Ja
    mam konkretnie numer Orange przeniesiony do Plusa (o ile ma to znaczenie).

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-11-13 02:14:29
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > Czy ktoś w praktyce ma przeniesiony numer i nie ma problemów z hasłami ?
    > Ja mam konkretnie numer Orange przeniesiony do Plusa (o ile ma to

    Znajomy ma numer Orange przeniesiony do Ery. Hasła SMSowe kiedyś nie
    działały, ale już od dość dawna jest OK. Spróbuj, niezależnie od tego co
    mówią na mLinii.

  • 3. Data: 2007-11-13 07:10:06
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś w praktyce ma przeniesiony numer i nie ma problemów z hasłami ?
    > Ja mam konkretnie numer Orange przeniesiony do Plusa (o ile ma to

    w lutym przenosiłem z Plusa do Ery. Hasła działały bez problemu.

    pzdr
    tomek.

  • 4. Data: 2007-11-13 08:39:10
    Od: TomekC <t...@a...podaje.w.stopce.pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > Czy ktoś w praktyce ma przeniesiony numer i nie ma problemów z hasłami ?
    > Ja mam konkretnie numer Orange przeniesiony do Plusa (o ile ma to

    Technicznie to problem ma operator przez którego mBank wysyła SMSy, a
    mBank może "pracować nad tym" ale sam wiele nie zdziała.

    Czasem przy zmianie numeru operatorzy "zapominają" uaktualnić swoje
    bazy, bo z tego co wiem centralnego rejestru przyporządkowującego numery
    jeszcze nie ma?

    --
    Tomek małpka japko kropka info.