    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multibank]Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Date: Wed, 06 May 2009 18:29:06 +0200

    Dzisiaj byłem pożegnać Aquariusa i przekształcić go w zwykły rachunek.

    Obsługa klienta kompletnie nie zainteresowana powodem takiej decyzji.
    Zero pytań o przyczynę, brak zainteresowanie czymkolwiek (niby z jednej
    strony to dobrze, bo jak idę do banku to wiem co robię tym niemniej nie
    spodziewałem się aż takiego olewającego podejścia).

    Do tego musiałem też zamknąć KK AQ. Obsługa również kompletnie nie
    zainteresowana, zero pytań czy chce ją przekształcić w inną KK czy też
    czy w ogóle chcę jakąś KK. Dodam, że od listopada kartą wydałem jakieś
    20k PLN, więc bank troszkę na tym zarobił - teraz nie zarobi nic.

    A po wyjściu z oddziału na OGROMNYM billboardzie widnieje jakaś reklama
    o jakości, która ma odróżniać bank od Multibanku :)

    Jutro (jeśli coś nie wypadnie) idę testować "wyższą kulturę bankowości"
    w ramach zakładania rachunku.

    --
    Mithos