  • 11. Data: 2004-01-11 12:36:25
    Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > To by byla dluga opowiesc z 3 reklamacjami (ktore byly uporczywie nazywane
    > przez mLinki dyspozycjami) na ktore nie dostalem do dzis zadnej odpowiedzi.
    > Moze wlasnie dlatego, ze byly nazywane dyspozycjami, nie reklamacjami ;).

    Hehe ;-)) Ale kartę w końcu dostałeś ?

  • 12. Data: 2004-01-11 12:37:59
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    AobMb.71193$T...@n...chello.at,
    MK <m...@i...pl>:

> [...]
    > nazywane przez mLinki dyspozycjami) na ktore nie dostalem do dzis
    > zadnej odpowiedzi. Moze wlasnie dlatego, ze byly nazywane

    Z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec, ze nazwanie reklamacji po imieniu
    nie wystarcza, aby odpowiedz sie pojawila. Natomiast wydaje sie dzialac
    bombardowanie Forum mBanku - moze i te posty cos ruszą ;)

    A w tej samej sprawie i z serii "lepiej napisz, jak..." - czy nie
    wnioskowales o rozliczanie transakcji z debetowej Multi jako kredytowej w
    zwiazku z pozbawieniem Cie mozliwosci korzystania z KK? Jak tutaj postepy?
    (sorki jesli to nie Ty)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2004-01-11 14:22:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <u...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > zwiazku z pozbawieniem Cie mozliwosci korzystania z KK? Jak tutaj postepy?

    Tak to ja, ale jak juz powiedzialem odpowiedzi od Multi do dzis nie
    otrzymalem (juz minelo ponad 1,5 m-ca) wiec nie wiem jakie jest stanowisko
    banku. A ze nie musialem korzystac z debetowki (mam inna KK) wiec sam
    specjalnie nie naciskam na bank, ale przy okazji zapytam o losy mojej
    reklamacji ;).

    Maciej

  • 14. Data: 2004-01-11 14:27:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Witek" <j...@c...barg.sv> wrote in message

    > Hehe ;-)) Ale kartę w końcu dostałeś ?

    Tak karte dostalem, ale kosztowala mnie 98 PLN (miala kosztowac 0PLN). 58
    wydanie karty + 40 utracone korzysci. Jak juz sprawa zostanie definitywnie
    zamknieta napisze czy udalo sie rozwiazac problem bez interwencji Arbitra
    Bankowego.

    Maciej

  • 15. Data: 2004-01-11 15:10:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Ehh, ta Warszawa ;-) Widać po tych postach, że Multi zbliża się do
    > poziomu krytycznego ;-/ Multi powoli zaczyna być ofiarą dużej ilości
    > produktów, małej ilości placówek (i pracowników). Klientów
    > przybywa... ale jakość obsługi sie pogarsza ;-(

    W tym roku maja podwoic liczbe placowek

  • 16. Data: 2004-01-11 20:03:10
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:btrp0n$72l$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> typed:

    > W tym roku maja podwoic liczbe placowek

    Eh, nie sadze by to cos mialo dac. Obawiam sie ze Twoj
    przedpiszca nieswiadomie podsumowal sprawe piszac

    "Ehh, ta Warszawa ;-)"

    I ze problem lezy w mentalnosci personelu CUF'ow w
    tymze miescie a nie w ilosci oddzialow. W Krakowie
    jest raptem *1* (slownie jeden) CUF, a nie mialem
    okazji do zlych doswiadczen, co wiecej pare raczej
    nietypowych spraw zalatwiono w nadzwyczaj sprawny
    sposob.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 17. Data: 2004-01-11 20:09:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    > jest raptem *1* (slownie jeden) CUF, a nie mialem
    > okazji do zlych doswiadczen, co wiecej pare raczej
    > nietypowych spraw zalatwiono w nadzwyczaj sprawny
    > sposob.

    Liczba klientow - podejrzewam, ze jest znacznie wieksza na te dwie placowki
    niz gdzie indziej.
    Zauwaz - ze w ogole nie pojawiaja sie narzekania na inne warszawskie
    oddzialy - a jest juz ich w sumie 5!

  • 18. Data: 2004-01-11 20:37:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Zauwaz - ze w ogole nie pojawiaja sie narzekania na inne warszawskie
    > oddzialy - a jest juz ich w sumie 5!

    No ale też bywają i pochwały, prawda? :)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 19. Data: 2004-01-11 20:40:28
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:btsak9$qbg$1@news.onet.pl,
> [...]

    > dwie placowki niz gdzie indziej.
    > Zauwaz - ze w ogole nie pojawiaja sie narzekania na inne
    > warszawskie oddzialy - a jest juz ich w sumie 5!

    Byc moze masz racje, jako statystyk obciazenia placowek nie
    znamy to mozemy gdybac i podejrzewac ze to moze byc w miare
    uzasadnione. Ale mimo wszystko nie chce mi sie wierzyc by
    ow 1 CUF "krakowski" mial mniejsze obciazenie niz ktoras z
    krytykowanych placowek. A opisy zachowania personelu ktore
    tu grupowicze korzystajacy z nich podawali wydaja sie erhm
    jednak wskazywac za kwestia mentalnosci.

  • 20. Data: 2004-01-12 07:18:43
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    > No ale też bywają i pochwały, prawda? :)

    W oddziale przy Krolewskiej bylem ze 4 razy przez te 2,5 roku jak mam konto
    i nie mialem specjalnych powodow do narzekan. No chyba ze na to ze raz bylo
    IMHO troche za goraco :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak