  • 1. Data: 2004-01-09 20:27:24
    Temat: Moje Konto w banku i znajomy
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Mam problem zalozylem konto u dobrego znajomego w banku jest kierownikiem,
    potrzebuje wiadomosci czy moze mi zobaczec moje konto ile mam pieniedzy itp.
    Jezeli tak to jakie jest nato rozwiazanie, czy w innym miescie zalozenie
    konta to zlikwiduje ???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-09 20:57:05
    Temat: Re: Moje Konto w banku i znajomy
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Mam problem zalozylem konto u dobrego znajomego w banku jest
    > kierownikiem, potrzebuje wiadomosci czy moze mi zobaczec moje konto
    > ile mam pieniedzy itp.

    Każdy kasjer może, to kierownik tym bardziej. Acz wątpię by człowiek
    na tym stanowisku ekscytował się takimi zabawami.

    > Jezeli tak to jakie jest nato rozwiazanie, czy w innym miescie
    > zalozenie konta to zlikwiduje ???

    Zależy od banku a dokładniej od sposobu w jaki klasyfikuje uprawnienia
    pracowników, tego czy ma system scentralizowany czy oddziałowy
    itp. Nie powinno być szczególnej różnicy między innym miastem a innym
    oddziałem.

  • 3. Data: 2004-01-09 21:23:36
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    To jezeli ma, to jak sie moge od tego uchronic, nie chce aby ktos moje
    pieniadze pogladywal

  • 4. Data: 2004-01-09 21:38:06
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To jezeli ma, to jak sie moge od tego uchronic, nie chce aby ktos moje
    > pieniadze pogladywal

    Jezeli nie chcesz to przenies sie do banku, gdzie nie pracuje
    zaden znajomy. I nie mow im do ktorego. Tak bedzie najlepiej.

    Jakby nawet znajomy kierownik nie mogl sprawdzic osobiscie
    stanu konta to przeciez moze 'nieformalnie' poprosic
    jakiegos pracownika, aby to sprawdzil.

    Chociaz znajomy moze zmienic prace, w nowym banku
    moze sie okazac, ze tez kogos znasz, itp.

    P.S.
    Ja mam konto w banku, gdzie pracuje moj kolega
    i nie bardzo sie przejmuje, ze moze sobie
    ogladac ile mam kasy.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2004-01-09 22:05:26
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Marek" <m...@w...pl> writes:

    > To jezeli ma, to jak sie moge od tego uchronic, nie chce aby ktos moje
    > pieniadze pogladywal

    Pracownicy banku z zasady 'podglądywają' Twoje pieniądze. Jeśli sobie
    tego nie życzysz, trzymaj pieniądze w szafie. Możesz ewentualnie
    rozważyć jako mniejsze zło konto w banku wirtualnym, tam osób mających
    dostęp do kont jest mniej a i o możliwość swobodnego wyszukania sobie
    klienta przez pracownika trochę trudniej.

  • 6. Data: 2004-01-10 02:01:27
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    > Mam problem zalozylem konto u dobrego znajomego w banku jest kierownikiem,
    > potrzebuje wiadomosci czy moze mi zobaczec moje konto ile mam pieniedzy
    itp.
    ROTFL
    EP

  • 7. Data: 2004-01-10 14:29:31
    Od: "radbilcz" <r...@s...onet.pl>

    > To jezeli ma, to jak sie moge od tego uchronic, nie chce aby ktos moje
    > pieniadze pogladywal
    Znajomy mial podobny problem, zona miala "wtyczke" (kolezanka) w banku.
    Chcial "ukryc" troszke pieniedzy przed zona - chyba przez "wtyczke" w banku
    skonczylo sie na rozwodzie.

  • 8. Data: 2004-01-10 14:55:40
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    radbilcz napisal/a:
    > Chcial "ukryc" troszke pieniedzy przed zona

    rozwód za coś takiego? chyba powinieneś przesunąć cudzysłów:

    > Chcial ukryc "troszke" pieniedzy

    tak jest już lepiej ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 9. Data: 2004-01-10 16:27:48
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    ja powiem tak to jest moj wujek tylko nie chce otym mowic a z rodzina nie
    najlepiej zyje a za to rodzinka moja ma dobry kontakt z wujkiem moze teraz
    cos do was dojdzie jakby mial ktos taka sytuacje, jak mam wiecej kasy itp.
    to konczy sie wszystko awantura mam 25 lat a traktuja mnie jakbym byl malym
    dzieckiem i nic nie moge nawet zaoszczedzic to co wy nato

  • 10. Data: 2004-01-10 16:40:47
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marek napisal/a:
    > konczy sie wszystko awantura mam 25 lat a
    > traktuja mnie jakbym byl malym dzieckiem i nic nie moge nawet
    > zaoszczedzic to co wy nato

    przecież jest tyle banków, że to jest aż śmieszny problem (wybacz lekko
    lekceważący ton)
    Załóż sobie konto w mbanku albo w vw-banku czy inteligo bądź w fortisie,
    pracodawcy podaj numer tego konta do przelewu wynagrodzenia, a jak już
    musisz zakładać konto u wujka z powodów "rodzinnych", to przelewaj tam tylko
    kilka złotych miesięcznie i wtedy wujek nic nie wie.
    Jest małe prawdopodobienstwo, że opłaca ci się oszczędzać akurat w tym banku
    gdzie pracuje wujek -
    z ciekawości: który bank i jaka miejscowość (ile bankomatów i jakie)

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy