  • 1. Data: 2011-08-16 09:38:37
    Temat: MultiBank - problemy z systemem?
    Od: Marcin <p...@c...net>

    Wczoraj MB nie ściągnał w terminie zapadalności raty kapitałowo-
    odsetkowej oraz opłat (ubezpieczeń).
    Jakieś problemy z systemem mają czy może jakiś "zaklepywacz" na
    urlopie jest?

  • 2. Data: 2011-08-16 09:43:45
    Temat: Re: MultiBank - problemy z systemem?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marcin <p...@c...net> writes:

    > Wczoraj MB nie ściągnał w terminie zapadalności raty kapitałowo-
    > odsetkowej oraz opłat (ubezpieczeń).
    > Jakieś problemy z systemem mają czy może jakiś "zaklepywacz" na
    > urlopie jest?

    U mnie przy hipoteccznym, jak rata przypada na niedzielę/święto (nie
    wiem czy w sobotę też) to ściągają następnego dnia wieczorem.

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)

  • 3. Data: 2011-08-16 10:04:43
    Od: Marcin <p...@c...net>

    > U mnie przy hipoteccznym, jak rata przypada na niedziel / wi to (nie
    > wiem czy w sobot te ) to ci gaj nast pnego dnia wieczorem.

    ahhh, jasne, przeciez wczoraj w Polsce bylo swieta.
    sorry, ja w innym kraju zyje - wczoraj normalnie pracowalem :)

    z drugiej strony to troche glupie - skoro wiadomo, ze jest swieta
    czemu w systemie transakcyjnym nie widnieje "prawidlowa" (skorygowana)
    data?