  • 1. Data: 2002-12-22 09:10:44
    Temat: Multi, mBank i dziwne salda
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Wczoraj zauwazylem, ze na moim koncie w Multi saldo nijak ma sie do
    wykonanych operacji. Tzn. Saldo rachunku wykazuje przelew z konta
    podstawowego na oszczednosciowe (taki automat w Multi), ktorego NIE MA w
    historii.
    Dzisiaj wchodze do mBanku, tam na podsumowaniu rachunkow saldo -36 zł, ale
    jak wejde w historie to saldo 0 zł (tak jak powinno byc) i zadnych innych
    sladow po czyms co mogloby wyzwolic ujemny stan. Nie mam takze zadnych
    blokad.
    Czy ja cos zle rozumiem, czy to BRE ma jakies klopoty z naszymi
    pieniedzmi???

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2002-12-22 10:07:41
    Temat: Re: Multi, mBank i dziwne salda
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:au3v8p$2rg$1@news.tpi.pl, BaLab wrote:

> [...]
    > zł, ale jak wejde w historie to saldo 0 zł (tak jak powinno byc) i
    > zadnych innych sladow po czyms co mogloby wyzwolic ujemny stan. Nie

    Spróbuj wyświetlić historię z datą końcową 23.12.2002 (tak, przyszłą) - może
    coś się ujawni.
    36 zł wygląda na opłatę za kartę do eMaxa.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-22 11:28:51
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj wyświetlić historię z datą końcową 23.12.2002 (tak, przyszłą) -
    może
    > coś się ujawni.
    > 36 zł wygląda na opłatę za kartę do eMaxa.

    O Gosh, ale mi zrobili prezent na Gwiazdke :-/.

    Pozdrawiam,
    BaLab