eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] Procedury (KK) - absurd albo humor › [Multi] Procedury (KK) - absurd albo humor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Wilczek" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multi] Procedury (KK) - absurd albo humor
    Date: Tue, 26 Apr 2005 18:03:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 72
    Message-ID: <d4lp1u$7i1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bbs231.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1114531710 7745 83.27.208.231 (26 Apr 2005 16:08:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Apr 2005 16:08:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:346149
    [ ukryj nagłówki ]

    Taka historyjka na temat moich przygod z KK w Multi :-)

    Posiadam KK w Multi od ok. 2 lat - limit zabezpieczony lokata.
    Z karty jestem super zadowolony - niezle kursy, najlepszy
    jaki znam interface internetowy, od razu info o blokadach itd.
    Autosplata z Multikonta, zdjecie itd... Dla mnie - karta idealna.

    Kosztuje jednak te 70 zl, ktorych na grace period nawet nie
    jestem w stanie odzyskac, o zysku nie mowiac. Jako, iz
    studentem jestem jeszcze a pojawila sie oferta "studencka"
    z karta za 0 zl przy wysokiej sredniej to pomyslalem, ze zamienie
    karte na takaz wlasnie, z troche nizszym limitem ale za darmo.

    Pierwsze podejscie - za namowa pracownika oddzialu pisze pismo
    do dzialu kredytow z prosba o "zmiane warunkow prowadzenia karty",
    dolozylem do tego jeszcze umowy-zlecenia, wspomnialem
    o perfekcyjnej obsludze karty itd. Dostalem telefon "to se ne da".
    Musze zamknac karte i otworzyc nowa, na nowych warunkach. Aneks
    do umowy jest dokumentem nieznanym. Blokady z lokaty tez mi nie
    zdejma przy dochodach, jakie mam na papierkach (dla normalnej
    opcji, nie studenckiej). Laczyc "opcji tez sie nie da".

    Podejscie drugie - przychodze do oddzialu, gdzie moje dokumenty
    mialy zostac wyslane. Chce zamknac karte i zalozyc nowa.
    Karta to tak skomplikowany produkt, ze tylko niektorzy pracownicy
    sa wtajemniczeni. Czekam sobie grzecznie, wyjasniam sytuacje
    - dowiaduje sie, ze mozemy zrobic "tak jak to sobie wymyslilem ;-)"
    tylko dokumenty trzeba znalezc. Jak beda to dostane telefon
    i podpiszemy papierki.

    Po koncu udaje sie skontaktowac - tak - dokumenty sie znalazly,
    tak - karte moge dostac na warunkach studenkich z maksymalnym
    limitem dla tej opcji (nie mozna laczyc limitu "studenckiego"
    z dochodami), ale... dopiero po 6 miesiacach od zamkniecia
    poprzedniej karty!!!

    Od zawsze wiedzialm, ze procedury BRE sa dosc malo elastyczne,
    ale zeby do tego byly absurdalne? Rozumiem ogolnie, jaka jest
    idea takiego przepisu, ale akurat w tej sytuacji bank proponuje
    mi rozwiazanie, ktore jest zle zarowno dla mnie jako klienta
    (zostaje przez 6 miesiecy bez karty) jak i dla siebie (nie
    korzystam z ich produktu przez pol roku i szansa, ze przeniose
    sie w miedzyczasie do konkurencji jest wiecej niz duza!).
    Dodatkowo za te 6 miesiecy studentem juz nie bede i oferta nie
    bedzie mnie nawet dotyczyc...

    Oczywiscie moge sobie przez ten czas uzywac innych kart, ale
    jesli przez pol roku bede potrafil sie bez niej obejsc, to po
    co w sumie mam sie znowu o nia starac :-) A klientem nie jestem
    raczej takim zlym - wliczajac wakacje, kiedy place za kilka
    osob spokojnie wydaje ta karta 12-15k pln rocznie. A w sumie
    moglbym wydawac wiecej, gdybym byl jakos za to premiowany.

    Nadmienie, ze osoby, z ktorymi rozmawialem byly zawsze bardzo
    uprzejme, mile, nawet kompetentne (pani z oddzialu na ul. Garbary
    zapewniala, ze upewniala sie co do mojego przypadku na szkoleniu
    i na prawde nic innego nie mozna zrobic). Ale glupia procedura
    pozostaje absurdem, niezaleznie od dodatkowych staran.

    W tej chwili jeszcze sie waham czy zaplacic za kolejny rok uzytkowania
    czy zrezygnowac. Ale jestem blizej tego drugiego. Nie moge popierac
    glupich rozwiazan. Mam jeszcze debetowa VC w Multi jakby co a za 70
    zl oplaty rocznej mam calkiem sporo kufli zlocistego napoju ;-)

    A moze przeniesc sie do BPH? Ale za podglad w necie poza promocja
    licza sobie chyba 3zl/mc?

    --
    Pozdrawiam zyczac milego wieczoru :-)
    Wilczek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1