  • 1. Data: 2012-10-06 21:56:03
    Temat: Trefnym ofertom Getinbanku dot. lokat 12% z RORem mówię NIE :)
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Otrzymałem od Getinbanku telemarketingową ofertę założenia RORu w
    internetowym oddziale Getin banku . Oto wyliczenia atrakcyjności owej
    inwestycji w lokatę terminową 3-miesięczną z założeniem iż co miesiąć
    będę przelewał na ROR w Getinonline kwotę 1000zł tak aby nie stracić
    "promocyjnego" oprocentowania 12% :) W przypadku braku "wpływów" na
    konto ROR w Getin banku-oprocentowanie lokaty spada do 5,85% dla lokaty
    standardowej.
    Nie zamierzam używać dodatkowej karty płatniczej, a więc muszę się
    liczyć z dodatkowym kosztem w wysokości 4,99zł prowizji przez 24 miesiące.
    Podsumowując ofertę,mogę stwierdzić iż nie opłaca mi się ona pod żadnym
    względem. Liczę na lepsze oferty dedykowane klientom Getinbanku:)

    Lokat 12% z ROR 12%
    Wkład 10 000,00
    Odsetki w okresie 3 m-cy 300,00
    Podatek "Belki" 57,00
    Zysk z lokaty netto 243,00
    Opłata 4,99zł przez 24 m-ce -119,76
    Zysk z założenia ROR 123,24

    Lokata GREEN bez ROR 6,15%
    Wkład 10 000,00
    Odsetki w okresie 3 m-cy 153,75
    Podatek "Belki" 29,21
    Zysk z lokaty netto 124,54
    Brak dodatkowych opłat przy braku ROR 0,00
    Zysk netto 124,54