  • 1. Data: 2010-01-25 17:26:00
    Temat: Millennium - nowa strona
    Od: "rafi" <s...@k...pl>

    dostępna jest nowa strona banku narazie w wersji beta

    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/nowa-strona-internetowa/

  • 2. Data: 2010-01-25 18:52:17
    Temat: Re: Millennium - nowa strona
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-01-25 18:26, rafi pisze:
    > dostepna jest nowa strona banku narazie w wersji beta
    (...)

    IMHO tak samo nieczytelna (maźgi, migoczące duperele), jak poprzednia.
    pwz

  • 3. Data: 2010-01-25 21:34:53
    Od: "obserwator" <g...@o...pl>

    > dostępna jest nowa strona banku narazie w wersji beta

    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/nowa-strona-internetowa/

    A może wiecie czy zmiany będą dotyczyć także serwisu transakcyjnego?

  • 4. Data: 2010-01-25 21:52:28
    Od: "rafi" <s...@k...pl>

    Użytkownik "obserwator" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/nowa-strona-internetowa/

    > A może wiecie czy zmiany będą dotyczyć także serwisu transakcyjnego?

    możesz się zalogować i sprawdzić

  • 5. Data: 2010-01-26 08:24:14
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > >

    > możesz się zalogować i sprawdzić
    >
    > Póki co to nie mogę, gdyż nie mam u nich rachunku ale zastanawiam się nad jego
    otwarciem stąd też pytam szanownych forumowiczów-użytkowników millenet-u :)

  • 6. Data: 2010-01-26 10:15:14
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    W dniu 2010-01-26 09:24, g...@o...pl pisze:

    > otwarciem stąd też pytam szanownych forumowiczów-użytkowników millenet-u :)

    Zmienili ikonki. Ale nadal nie można się zalogować np. z Chrome czy z
    Safari.

  • 7. Data: 2010-01-27 16:10:53
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    rafi pisze:
    > dostępna jest nowa strona banku narazie w wersji beta
    >
    > http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/nowa-strona-internetowa/

    Nadal występuje upierdliwy problem zwijania menu.
    Kiedy najade kursorem np. na Karty otwiera się obok kolejne menu.
    Kiedy próbuje na nie kursorem najechać okienko znika. Za którymś razem
    zostaje :) Można to obejść otwierając okienko z "właśiwościami"
    (prawoklik) i nie wyłączając okienka przejechać kursorem na właściwe
    menu ;) Tylko po co takie kombinacje być muszą?
    Ze względu na dużą rozdzielczość poziomą ekranu to menu nie nachodzi na
    główne i może stąd problemy z jego obsługa. Preglądarka to Firefox.