  • 1. Data: 2010-01-25 15:47:05
    Temat: Reklama Open Finance
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Dostałem przed chwilą reklamę Open Finance w formie dwóch niby-złożonych w
    dniu 22 stycznia wniosków: lokata optymalna 3m na 5k oraz lokata internetowa
    12m na 0,5k. Maile są zaadresowane na prawidłowe imię i nazwisko, zostały
    wygenerowane numery rachunków do przelewu środków, jest określony termin
    ważności oferty (5 lutego). Samodzielnie żadnych wniosków w życiu nie
    składałem. Wcześniej z żadnych produktów Open nie korzystałem, jestem
    natomiast aktywnym klientem Getinu, a także składałem wniosek o KK KIS,
    który został odrzucony z powodu braku zdolności kredytowej na wnioskowany
    limit.

    Wszystkim to wysyłają? Czy ktoś z grupowiczów został jeszcze podobnie
    wyróżniony przez Open? :-)

  • 2. Data: 2010-01-25 16:26:32
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Ooo, tak źle w OF z poziomem depozytów? ;-)

  • 3. Data: 2010-01-25 17:08:26
    Temat: Re: Reklama Open Finance
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

> [...]
    > klientem Getinu, a także składałem wniosek o KK KIS, który został
    > odrzucony z powodu braku zdolności kredytowej na wnioskowany limit.

    Pewnie to właśnie zachęta do "wyrobienia" limitu. Może ktoś sprawdzał
    czy wniosek o KK poparty lokatą jednak nie przejdzie? Ile chciałeś tego
    limitu - 5 tys.? ;-)
    Jeśli to nie ty to takie naiwne chciejstwo popchnięcia wniosku jest
    wzruszające ale pachnie totalną amatorką.

  • 4. Data: 2010-01-25 17:32:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości grup

    > Pewnie to właśnie zachęta do "wyrobienia" limitu. Może ktoś sprawdzał czy
    > wniosek o KK poparty lokatą jednak nie przejdzie? Ile chciałeś tego
    > limitu - 5 tys.? ;-)

    Z tego co pamiętam wnioskowałem o limit 80k. Jeżeli było na wniosku pole
    typu "jaki minimalny limit zaakceptujesz" to zawsze wpisuję tam 40k.

    > Jeśli to nie ty to takie naiwne chciejstwo popchnięcia wniosku jest
    > wzruszające ale pachnie totalną amatorką.

    Ciekawe czy to jakiś pilotaż czy szersza akcja czy też może jakiś wypadek
    przy pracy.