  • 1. Data: 2007-03-01 09:23:26
    Temat: Millenium = badziew
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Wystapilem sobie o MC Gold. Wyslalem wniosek, oddzwonili do mnie i udalo sie
    wszystko ustalic. Powiedzialem ze moge wydrukowac wyciagi z neta na co sie
    zgodzili, a z drugiej karty (chcialem ostatecznie polaczyc dwie karty w jedna)
    przyniose dwa wyciagi (zamiast trzech) na co pani wyrazila zgoda i powiedziala
    abym w oddziale powiedziak iz zostalo to wszystko uzgodnione z centrala i jest
    ok. Czujac indywidualne podejscie nawet sie ucieszylem i udalem sie do oddzialu,
    gdzie pan sprawdzil w systemie i faktycznie powiedzial, ze tak zostalo ustalone
    i zabral dokumenty. Bylo to w poprzedni poniedzialek. Pan powiedzial, ze do
    konca poprzedniego tygodnia ktos do mnie zadzwoni w celu umowienia sie na odbior
    nowej karty. Telefon dostalem dwa dni temu (juz kolejny tydzien) ale zamiast
    ustalenia terminu spotkanie dostalem w twarz zapytaniem "Czy dostarczylem juz
    dokumenty do wybranego oddzialu?" Troche mnie to zszokowalo, wiec odpowiedzialem
    ze dostarczylem ponad tydzien temu! Pani powiedziala ze w takim razie to
    sprawdzi i ze mam czekac na telefon.
    Dzisiaj z nienacka o godzinie 8.05 dostalem telefon, iz moje dokumenty sa
    niekompletne. Jako, ze juz mnie to zaczelo denerowac (proste wyrobienie karty,
    taaaaa) to zapytalem, ze jak to niekompletne ?! Przeciez dostarczylem DOKLADNIE
    to co podczas pierwszego telefonu ustalilem z pracownikiem (domniemywalem ze
    kompetentnym, zwlaszcza ze sie z kims tam konsultowal w celu potwierdzenia).
    Pani przeprosila mnie tylko, za to ze ktos mnie wprowadzil blad i powiedziala,
    ze musze przyniesc wszystko OD NOWA. No wiec ewentualna (coraz bardziej watpliwa
    z mojej strony) wspolpraca z tym bankiem zapowiada sie rewelacyjnie. Na dzien
    dobry ktos mnie wprowadza w blad i dezinformuje, a procedura przeciaga sie
    bardzo dlugo.

    Za to dzisiaj pani na infolini w Raiffeisen na jedno z moich prostych pytan
    odpowiedziala przynajmniej w szczery sposob "NIE WIEM" :)

    Czyli wszystko jak zwykle w polskiej bankowosci...

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-03-01 09:33:57
    Temat: Re: Millenium = badziew
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No wiec ewentualna (coraz bardziej watpliwa
    > z mojej strony) wspolpraca z tym bankiem zapowiada sie rewelacyjnie. Na
    > dzien dobry ktos mnie wprowadza w blad i dezinformuje, a procedura
    > przeciaga sie bardzo dlugo.
    mialem to samo, to jest po prostu mille, najpierw na rezygnacje z
    ubezpieczenia karty bylo za wczesnie a przy kolejnej wizycie juz za
    pozno i musialem wypelniac jakies papiery/wnioski ;-(

    bylem kilka razy w placowce tego banku i za kazdym razem gorzej,
    sprzeczne informacje to standard - wystarczy zapytac o to samo dwoch
    pracownikow i kazdy poda swoja wersje...

    dlatego kolejna moja wizyta w tym banku bedzie miala na celu zamkniecie
    konta, karte zamkne sobie zdalnie jak przyjdzie na to czas...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-01 09:52:04
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

> [...]
    >
    > dlatego kolejna moja wizyta w tym banku bedzie miala na celu zamkniecie
    > konta, karte zamkne sobie zdalnie jak przyjdzie na to czas...

    Rozważałem ostatnio mille do sprawdzenia ich KK i konta do przelewów ale
    widzę, że dobrze zrobiłem omijając ich szerokim łukiem. Mnie odrzuciła
    ich strona, na której naprawdę ciężko coś znaleźć i do tego jeszcze
    jakieś głupie wizardy po to żeby zobaczyć ile konto osobiste kosztuje :/
    Z tego co czytam to i tak dopiero był przedsmak tego na co mogłem liczyć
    hłe hłe

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-01 10:40:54
    Od: d...@o...pl

    On 1 Mar, 10:23, "Mithos" <f...@a...pl> wrote:

    > Dzisiaj z nienacka o godzinie 8.05 dostalem telefon, iz moje dokumenty sa
    > niekompletne.

    Pozwolisz, że zacytuje Ciebie samego z wątku kilka postów niżej:

    "
    Bez papierow mozesz otrzymac KK z limitem 2-3k. Poza tym 3k/miesiac z
    umowy o
    prace to dla banku jest interesujacy klient. ..."

    Jak sam się przekonałeś nie zawsze tak gładko...
    Pozdrawiam,
    darek

  • 5. Data: 2007-03-01 11:38:41
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Jak sam się przekonałeś nie zawsze tak gładko...

    Nie jest tak gladko w banku Millenium. Bo wynika to z tego, ze to badziewny
    bank. Poza tym po pierwsze nie chcialem tam karty z limitem 2-3k, po drugie nie
    przedstawialem tam zadnego zaswiadczenia o dochodzie (bo i nikt go nie wymagal),
    tak wiec nie pasuje tutaj do profilu, ktory sam cytowalem w zupelnie innych
    okolicznosciach.

    A karte w Citi z limitem 3k dostalem od reki, bez przedstawiania czegokolwiek
    poza wlasnym dowodem osobistym. Czyli da sie.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-03-01 12:47:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:
    [...]

    > A karte w Citi z limitem 3k dostalem od reki, bez przedstawiania

    A ja w mille dostałem od ręki z limitem 8k, więc się da. A Ty po raz
    drugi (pierwszy był z euronetami) uogólniasz swoje przejścia na całą
    populację.

    KJ

  • 7. Data: 2007-03-01 13:17:18
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > A ja w mille dostałem od ręki z limitem 8k, więc się da. A Ty po raz
    > drugi (pierwszy był z euronetami) uogólniasz swoje przejścia na całą
    > populację.

    To Ty po prostu zle rozumujesz. Ja opisuje swoje doswiadczenia i wypowiadam sie
    w swoim imieniu. Nie mowie, ze tak samo, w tym samym przypadku ma kazdy. Tym
    niemniej moje odczucia sa takie jak te, ktore opisalem powyzej.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-03-01 21:06:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Mar 2007 14:17:18 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    [..]
    > To Ty po prostu zle rozumujesz. Ja opisuje swoje doswiadczenia i wypowiadam sie
    > w swoim imieniu. Nie mowie, ze tak samo, w tym samym przypadku ma kazdy. Tym

    Tak, a "bankomaty euronetu są wszędzie" :)
    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 9. Data: 2007-03-01 22:02:10
    Temat: Odp: Millenium = badziew
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > bank. Poza tym po pierwsze nie chcialem tam karty z limitem 2-3k, po
    drugie nie

    Wynika z tego ze akcja pozyskiwania nowych klientow sprzedajac karty
    kredytowe z limitem 500 pln bez zaswiadczenia o dochodach juz sie chyba
    zakonczyla. Wprawdzie wiekszosc chetnych na te karty to byla ludnosc
    cyganska, ale za kilka miesiecy Millennium bedzie sie chwalic ze ma
    najwiecej pozyskanych nowych klientow. I stad sie wzielo stwierdzenie ze
    teraz Millennium jest bankiem dla cyganow.

    Pozdrrrr.... Reksio

  • 10. Data: 2007-03-02 06:56:50
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Tak, a "bankomaty euronetu są wszędzie" :)

    Wszedzie tam gdzie bywam. A jak bede sie wybieral na wczasy agro-turystyczne to
    wezme gotowke :)

    --
    Mithos