  • 1. Data: 2007-02-28 10:22:57
    Temat: Jaki bank online z rachunkiem w obcej walucie
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    Witam

    Jaki Panstwo polecaja bank gdzie mam dostep do konta online ale rachunek
    jest prowadzony w walucie obcej np: euro?

    pozdrawiam

    Albert

  • 2. Data: 2007-02-28 10:33:26
    Temat: Re: Jaki bank online z rachunkiem w obcej walucie
    Od: "szymek" <s...@u...com.spam>

    Użytkownik "Albert" <u...@m...one.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jaki Panstwo polecaja bank gdzie mam dostep do konta online ale rachunek
    > jest prowadzony w walucie obcej np: euro?

    np
    nordea bank - dwa w jednym

  • 3. Data: 2007-02-28 10:33:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Albert napisał(a):
> [...]
    >
    > Jaki Panstwo polecaja bank gdzie mam dostep do konta online ale rachunek
    > jest prowadzony w walucie obcej np: euro?

    Multibank

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-02-28 12:59:52
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Albert wrote:
    > Jaki Panstwo polecaja bank gdzie mam dostep do konta online ale
    > rachunek jest prowadzony w walucie obcej np: euro?

    Citi.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-02-28 21:30:13
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Albert napisał(a):
> [...]
    >
    > Jaki Panstwo polecaja bank gdzie mam dostep do konta online ale rachunek
    > jest prowadzony w walucie obcej np: euro?

    bz wbk - konto za darmo

  • 6. Data: 2007-03-01 10:13:09
    Temat: rachunek w Niemczech
    Od: "Andrzej Szymkow" <a...@W...gazeta.pl>

    Szanowni Panstwo,
    jako polski pracownik banku w Niemczech doradzam obywatelom z Polski jak
    lokowac srodki za granica w EUR i USD oraz zalozyc rachunek prywatny lub
    firmowy w Niemczech.
    Placówka banku miesci sie we Frankfurcie nad Odra.
    Jezeli sa Panstwo zainteresowani to prosze o kontakt:
    Jezeli nie jest mozliwy przyjazd do Frankfurtu nad Odra to istnieje mozliwosc
    otwarcia rachunku bez wizyty w Niemczech.
    Prosze o wstepny kontakt poprzez email lub telefon

    Z powazaniem

    Andrzej Szymków

    Tel: 0049 335 55 67 257
    Fax: 0049 335 55 67 288
    a...@d...com

  • 7. Data: 2007-03-01 18:58:45
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Gostecka napisał(a) w wiadomości: ...

    Nordea, Multibank, Citi, bz wbk
    A ile kosztuje w tych bankach przyjęcie przelewu zagranicznego (SWIFT)?
    W Nordei usłyszałem 20-30 zł...

    Arek

  • 8. Data: 2007-03-01 19:56:38
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Arek wrote:

    > Nordea, Multibank, Citi, bz wbk
    > A ile kosztuje w tych bankach przyjęcie przelewu zagranicznego (SWIFT)?
    > W Nordei usłyszałem 20-30 zł...

    Popatrz jeszcze na ofertę ING. Znajomi, od których właśnie wróciłem,
    mają tam konto walutowe w euro. Zero opłat za prowadzenie a przelew z
    Hiszpanii kosztuje ich 3 euro (nie wiem jaki to bank) u nas nie
    pobierają od nich nic. Moim zdaniem całkiem niezła oferta.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-03-02 20:22:18
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Arek napisał(a):
    > Gostecka napisał(a) w wiadomości: ...
    >
    > Nordea, Multibank, Citi, bz wbk
    > A ile kosztuje w tych bankach przyjęcie przelewu zagranicznego (SWIFT)?
    > W Nordei usłyszałem 20-30 zł...
    >
    > Arek

    w bz wbk nic nie kosztuje