  • Data: 2008-04-04 00:33:08
    Temat: [Mille Visa Niebieska] tylko bezgotowkowe
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W cenniku KK Mille z 1 kwietnia wyczytalem, ze ich Niebieska Visa bedzie
    miec od 2 maja zerowe dzienne limity transakcji gotowkowych. Oznacza to, ze
    nie da sie przy jej uzyciu dokonac wyplaty w bankomacie, splaty innej karty
    oraz przelewu juz teraz sie chyba nie da dokonac.

    W sumie to ciekawa koncepcja, taki okrojony produkt czysto bezgotowkowy,
    ciekawe czy to jest novum na rynku, czy inne banki juz cos takiego
    proponuja. Ja sie nie mialem jeszcze okazji spotkac z czyms takim. No i
    ciekawe jaki jest klient docelowy dla takiego produktu.

    Nie krytykuje tej koncepcji, tylko wydaje mi sie ona zaskakujaca.

    marekz