  • 1. Data: 2012-09-03 12:49:20
    Temat: [Meritum] - nie zaksięgowali I sesji
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pierwszą sesją z multi puściłem przelewy do 4 banków.
    DO 3 doszły do meritum - nie.

    KJ

    In Xanadu did Kubla Khan a stately pleasure dome decree
    But only if the NFL to a franchise would agree.

  • 2. Data: 2012-09-03 13:16:10
    Temat: Re: [Meritum] - nie zaksięgowali I sesji
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2012 12:53:33 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Pierwszą sesją z multi puściłem przelewy do 4 banków.
    >
    > DO 3 doszły do meritum - nie.

    Potwierdzam, puszczałem rano z Nordei. Poranne ustawowe 1,5k PLN do Meritum nie
    dotarło. Za to dotarło do Mille i Getinu