  • 1. Data: 2012-09-03 10:36:28
    Temat: Motokarta Kredytowa Citibank-BP 200zł groupon
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    mozna wyrwac za paliwo 200zł z groupona
    http://www.groupon.pl/deals/katowice/02189974/994903
    1?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_247&a=414

    Pytanie
    czy pobierają opłatę za 1 rok używania ?
    W TOIP na stronie city wyczytałem że oplata 96zł roczna ale czy dotyczy
    oferty z groupona ?

    Piotr

  • 2. Data: 2012-09-03 13:53:24
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-09-03 10:36, PiotrF pisze:
    > Pytanie
    > czy pobierają opłatę za 1 rok używania ?
    > W TOIP na stronie city wyczytałem że oplata 96zł roczna ale czy dotyczy
    > oferty z groupona ?

    I co to jest "Karta Główna"...
    (brak definicji w regulaminie)

    --
    radar

  • 3. Data: 2012-09-03 14:07:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Wrz, 14:00, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

    > I co to jest "Karta Główna"...
    > (brak definicji w regulaminie)

    Mozesz byc posiadaczem (a raczej użytkownikiem) karty dodatkowej do
    czyjejs karty glownej.