  • 1. Data: 2005-03-18 16:47:44
    Temat: Mbank zamkniecie konta
    Od: "Fin" <fin@autograf(.........).pl>

    Witam,

    Moja dziewczyna ma koszmarny problem z zamknięciem
    konta w mbanku. Dwa razy wysyłała dyspozycje zamknięcia
    i dwa razy odmowa wykonania z powodu niezgodności podpisu.

    Szczegół że podpisuje się zawsze tak samo, pewnie problem polega
    w długości któregoś ogonka bo przecież nie każdy podpis jest identyczny.

    Pani na mlinii stwierdziła że może przysłać kopie umowy za jedyne 50zl

    Chce wysłać ostatni raz dyspozycje zamknięcie z notarialnie potwierdzonym
    podpisem (kosztuje to około 5-10 zl). Według mnie takie oświadczenie woli
    jest ważne i bank nie może odmówić wykonania dyspozycji zasłaniając się
    swoimi procedurami weryfikacji podpisów. Spodziewam się jednak że przyjdzie
    mimo to kolejna odmowa... i co wtedy? Miał ktoś podobne doświadczenia ?
    Dla zasady za sprawienie tylu kłopotów nie zamierzam im płacić tych 50 zł.

    pzdr
    Fin

  • 2. Data: 2005-03-18 18:12:50
    Temat: Re: Mbank zamkniecie konta
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Fin" <fin@autograf(.........).pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisem (kosztuje to około 5-10 zl). Według mnie takie oświadczenie woli
    > jest ważne i bank nie może odmówić wykonania dyspozycji zasłaniając się

    Nie moga odmowic choby chcieli - bo jesli odmowia, to pozwij ich do sadu -
    daje ci osobista gwarancje, ze wygrasz, a koszty pokryje w całości bank
    Wiesz - kochani nadbosowie (pierwotnie uzylem wulgaryzmu, ale tak bedzie
    estetyczniej) w kierownictwie mbanku nie moga sobie ostatnio pozwolic na
    utrate chocby jednej duszyczki, niedawno psalem, ze robia jak moga, aby
    kazda dusze zliczyc nawet i cztery razy do celow orgazmu statystycznego, to
    niestety normalne w wieku poprodukcyjnym :-) ale przeciez stac nas na te
    pieprzone 15 zl (tyle to kosztuje w krakowie) chociaz 99,99999% poddaje sie
    zazwyczaj po pierwszej próbie :-)
    ps
    czekam dnia kiedy za prowadzenie konta zaczna liczyc jakakolwiek oplate,
    chocby i 10 groszy, ale by sie zaczely jaja - full orgazmus ;-))))) dla
    takich wichrzycieli jak ja :-)

  • 3. Data: 2005-03-18 18:28:32
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    wyłuszczył(a) następująco przemyślenia swoje:
    zaj po pierwszej próbie :-)

    To w końcu kto ma kłopoty z orgazmem?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-03-18 18:46:07
    Od: "yven" <_...@g...pl>

> [...]
    > konta w mbanku. Dwa razy wysyłała dyspozycje zamknięcia
    > i dwa razy odmowa wykonania z powodu niezgodności podpisu.

    Miałem dokładnie to samo. Trzy razy wysyłałem dyspozycje do banku i za
    każdym
    razem miałem odmowe z powodu niezgodności podpisu.
    Nawet byłem w centrum kredytowym mbanku potwierdzić zgodność podpisu.
    Jednak to też się okazało dla banku za mało. Według nich takie potwierdzenie
    nic nie znaczy. Podpis musi się zgadzać z tym co jest na umowie.
    W końcu się wkurzyłem i wysłałem w jednej kopercie kilaknaście dyspozycji
    zamknięcia
    z wszyskimi możliwymi kombinacjami mojego podpisu, z dedykacją by sobie
    wybrali ten,
    który im pasuje. I tak miałem robić aż do skutku.
    Na szczęście przeszło za pierwszym razem ;).

    Pozrawiam
    yven

  • 5. Data: 2005-03-18 19:29:05
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > To w końcu kto ma kłopoty z orgazmem?

    :-))))

  • 6. Data: 2005-03-18 21:44:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    yven napisał(a):

> [...]
    > wybrali ten,
    > który im pasuje. I tak miałem robić aż do skutku.
    > Na szczęście przeszło za pierwszym razem ;).

    Jesteś moim idolem! :-)))))

    Co ciekawe - chyba nie istnieje możliwość zmiany wzoru podpisu,
    przynajmniej tak kiedyś twierdziło inteligo. Trza by to obadać ponownie. :-)

  • 7. Data: 2005-03-19 10:47:17
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    Potwierdzam, ta sama sytuacja. Nie do końca wiadomo co też to oznacza,
    zwłaszcza jak rachunek ma się zamknięty dla kontaktu via telefon i
    internet. Więc nie ma mnie jak zweryfikować teraz.

    Oni naliczają jakieś opłaty za taki 'wiszący' rachunek czy co? Co gorsza
    nie ma się kopii umowy bo kurier nie zostawiał wtedy niczego takiego w
    domu kserokopii nie miałem jak zrobić. :) Czad. :)))

    --
    iTuiTu

  • 8. Data: 2005-03-19 13:02:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    iTuiTu napisał(a):
    > Potwierdzam, ta sama sytuacja. Nie do końca wiadomo co też to oznacza,
    > zwłaszcza jak rachunek ma się zamknięty dla kontaktu via telefon i
    > internet. Więc nie ma mnie jak zweryfikować teraz.

    Normalnie. Odblokować dostęp przez telefon.

    > Oni naliczają jakieś opłaty za taki 'wiszący' rachunek czy co?

    ???

    > Co gorsza
    > nie ma się kopii umowy bo kurier nie zostawiał wtedy niczego takiego w
    > domu kserokopii nie miałem jak zrobić. :) Czad. :)))

    Kurier w mBanku? Kserokopia umowy?

    Radio Erewań...

  • 9. Data: 2005-03-19 13:48:25
    Od: "yven" <_...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d1fi38$i7u$1@news.elsat.net.pl...

    > Jesteś moim idolem! :-)))))
    >
    > Co ciekawe - chyba nie istnieje możliwość zmiany wzoru podpisu,
    > przynajmniej tak kiedyś twierdziło inteligo. Trza by to obadać ponownie.
    > :-)

    Z tego co pamiętam z moich "ciekawych" rozmów z mlinią to można zmienić
    wzór podpisu za 50 zł, czyli koszt przesłania umowy.
    Pytałem o różnie hipotetyczne sytuacje, jak to jest jak ktoś ma niesprawną
    rękę lub ją np. stracił itp.
    Jakoś to do banku nie docierało, że podpis nie zawsze musi być identyczny
    z tym co jest na umowie. Dla nich jest on świętością i musi być dokładnie
    taki jak na umowie.
    Jedyne co mi sugerowali to, że mogą przesłać umowę oczywiście za odpowiednią
    opłatą
    lub jak nie mogę się podpisać identycznie jak na umowie to zmiana wzoru
    podpisu
    i później wypowiedzenie z tym nowym podpisem.

    yven

  • 10. Data: 2005-03-19 20:55:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał: