  • 1. Data: 2005-03-18 10:11:07
    Temat: jak sie logowac w ing?
    Od: "xec" <x...@v...pl>

    wpisuje nazwe uzytkownika, pojawia sie prosba o podanie hasla i tam sa 32
    pola, 5 aktywnych, reszta nieaktywne, nie wiem co w nie wpisac? moje haslo
    sklada sie z 12 znakow, z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-18 10:19:10
    Temat: Re: jak sie logowac w ing?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    xec <x...@v...pl> wrote:
    > wpisuje nazwe uzytkownika, pojawia sie prosba o podanie hasla i tam
    > sa 32 pola, 5 aktywnych, reszta nieaktywne, nie wiem co w nie wpisac?
    > moje haslo sklada sie z 12 znakow, z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam

    pierwsze 12 pol cie tylko interesuje - pozostale traktuj jakby ich nie
    bylo :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-03-18 10:28:50
    Od: "xec" <x...@v...pl>

    napisał w wiadomości news:d1ea0t$mhf$1@news.onet.pl...

    > pierwsze 12 pol cie tylko interesuje - pozostale traktuj jakby ich nie
    > bylo :)

    Ok, ale tylko 5 z nich jest aktywnych, np 1 pole jest nie aktywne, nastepne
    4 sa aktywne, pozniej jedno nie aktywne i nastepne aktywne, wpisywalem
    odpowiednie znaki z hasla ale nie chce zalogowac, fakt faktem ze dopiero
    zadzwonili w celu potwierdzenia danych, moze moje konto jeszcze nie aktywne
    jest?

  • 4. Data: 2005-03-18 10:36:14
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    xec napisał(a):

    > Ok, ale tylko 5 z nich jest aktywnych, np 1 pole jest nie aktywne, nastepne
    > 4 sa aktywne, pozniej jedno nie aktywne i nastepne aktywne, wpisywalem
    > odpowiednie znaki z hasla

    Tak właśnie trzeba robić.

    > ale nie chce zalogowac, fakt faktem ze dopiero
    > zadzwonili w celu potwierdzenia danych, moze moje konto jeszcze nie aktywne
    > jest?

    Dokładnie. Nie wspominali w rozmowie, że nie należy się jeszcze logować
    by niczego nie poblokować? Dopiero babka (facet) w oddziale odblokuje Ci
    dostęp po zaniesieniu tam dokumentów.

    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2005-03-18 10:41:33
    Od: "xec" <x...@v...pl>

    Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Nie wspominali w rozmowie, że nie należy się jeszcze logować
    > by niczego nie poblokować? Dopiero babka (facet) w oddziale odblokuje Ci
    > dostęp po zaniesieniu tam dokumentów.

    Wlasnie wspomnieli, ale ze okolo 14 bede mogl wplacac pieniadze na konto, o
    koncie internetowym nie wspomnieli... tzn nie ze jeszcze jest nie aktywne :P
    a ja zdazylem wstac i tak na wariata wszystko robic.. ok, dziekuje za pomoc,
    milego dnia ;)

  • 6. Data: 2005-03-18 17:20:36
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    xec napisał(a):
> [...]
    > o koncie internetowym nie wspomnieli... tzn nie ze jeszcze jest nie
    > aktywne :P a ja zdazylem wstac i tak na wariata wszystko robic.. ok,

    No to sobie lepiej nie blokuj przypadkowo kanału internetowego, bo za
    zmianę hasła / wygenerowanie prywatnego klucza uwierzytelniającego z
    tego co pamiętam bank pobiera dodatkową opłatę.

    K.

  • 7. Data: 2005-03-18 19:31:23
    Od: "Aga" <j...@w...pl>

    Poproszę o login i hasło, zobaczymy co da się zrobić ;=)
    Zartuję. Nowy wygląd, trochę jakby karta padła ale wszystko
    działa.Generalnie - (minus)za wygląd strony

    {pzdrawiam
    Wojti

  • 8. Data: 2005-03-18 21:03:17
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xec <x...@v...pl> napisał(a):
> [...]
    > zadzwonili w celu potwierdzenia danych, moze moje konto jeszcze nie aktywne

    U mnie problemem było to, że trzeba było hasło z CAPS LOCK'iem wpisywać.....

    A jeśli chodzi o ING, to wygląd nowego serwisu transakcyjnego jest OKROPNY!
    Najgorszy jaki znam (nawet VW jest lepszy). Już pomijam kwestie estetyczne
    (nietrafne kolory) ale np. żeby zrobić przelew z OKO muszę wejść w zakładkę
    ROR (którego nie posiadam) i tam robić przelewy....:/

    Pozdro,
    Damian

  • 9. Data: 2005-03-19 10:32:04
    Od: "xec" <x...@v...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

    > No to sobie lepiej nie blokuj przypadkowo kanału internetowego, bo za
    > zmianę hasła / wygenerowanie prywatnego klucza uwierzytelniającego z
    > tego co pamiętam bank pobiera dodatkową opłatę.

    Na szczescie nie zdazylem zablokowac ;)

  • 10. Data: 2005-03-19 14:21:14
    Od: "Tom" <m...@p...onet.pl>

    wpisujesz tylko te litery twojego hasla ktore sa podswietlone
    np jak 3 pole jest aktywne to w nim wpisujesz 3 litere twojego hasla.
    pozdro
    Tomek