  • 1. Data: 2005-03-18 07:59:49
    Temat: Zyski bankow
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    W ostatnim Wprost jest artykul o tym ze zyski bankow sa obecnie najwyzsze od
    8 lat i ze sytuacja w bankowosci jest swietna. Jakos dziwnie kojarzy mi sie
    to z kolejnymi obnizkami oprocentowania wkladow i wprowadzania kolejnych
    oplat przez rozne banki.... Co ciekawe na zachodzie banki nie maja tak
    duzych zyskow. Ale tam woelszpsc operacji typu przelewy czy wydanie kart
    jest bezplatna...Milo jest byc bankierem w Polsce. Jak tak dalej pojdzie to
    dam wiare slowom Leppera ze kraj potrzebuje pieniedzy a pieniadze jak
    wiadomo sa w bankach...

    D.

  • 2. Data: 2005-03-18 08:08:09
    Temat: Re: Zyski bankow
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sie
    > to z kolejnymi obnizkami oprocentowania wkladow i wprowadzania kolejnych

    dobrze ci sie kojarzy
    oraz ze wzrostem akcji kredytowej i spadkiem odsetek zlych kredytow

    > Co ciekawe na zachodzie banki nie maja tak
    > duzych zyskow.

    ciekawe to jest skad ty masz takie info...
    tak duzych nie maja - maja wieksze...;-)

    > Ale tam woelszpsc operacji typu przelewy czy wydanie kart
    > jest bezplatna...

    oraz statystyczny klient trzyma na koncie 50.000EUR zamiast 500EUR (liczby
    wymyslone...;-))
    oraz statystyczna operacja kartowa jest na 100EUR nie na 50PLN (j.w.)

    jednym slowem - jest na czym zarabiac

    > Milo jest byc bankierem w Polsce.

    zaloz sobie bank

    > Jak tak dalej pojdzie to
    > dam wiare slowom Leppera ze kraj potrzebuje pieniedzy a pieniadze jak
    > wiadomo sa w bankach...

    ty juz dales mu wiare

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-03-21 11:02:29
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oraz ze wzrostem akcji kredytowej i spadkiem odsetek zlych kredytow

    > ciekawe to jest skad ty masz takie info...

    info pochodzi z wprost i wypowiedzi bankierow - m.in. Bieleckiego

    > tak duzych nie maja - maja wieksze...;-)

    chodzi o proporcje w stosunku do aktywow/klientow
    Oczywiscie ze maja wieksze zyski. Ale aktywa maja wielkokrotnie wieksze.

    > oraz statystyczny klient trzyma na koncie 50.000EUR zamiast 500EUR (liczby
    > wymyslone...;-))
    > oraz statystyczna operacja kartowa jest na 100EUR nie na 50PLN (j.w.)
    > jednym slowem - jest na czym zarabiac

    jest. A w polsce jest na kim zdzierac...

    > zaloz sobie bank

    > ty juz dales mu wiare

    no coz - banki pieniadze maja nie da sie ukryc. Nie uwazam jak lepper ze
    sensowne jest ich tego pozbawiac. Ale naciskac aby mniej wyduszaly z
    klientow jak najbardziej trzeba.

    D.