  • 81. Data: 2003-02-10 15:24:06
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Jeszcze nie. Czekam na PIN do drugiego MCE, bo pierwszy wydali na
    > BINie MasterCarda :-). Ale zastrzegli wiec w necie raczej nie
    > przejdzie :D.

    Dzisiaj w ramach robienia dymu (bo drugiej karty cały czas nie mam)
    dowiedziałem się, że pierwsza była na BINie Golda:-)
    Poza tym pan zeznał, że karty personalizuje im Polcard. Prawdali to?

    pzdr

    Tomek

  • 82. Data: 2003-02-10 18:21:28
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > 2% prowizji to placi pierwszy lepszy sklep. Takie sieci jak Makro
    > osiagajace milionowe obroty miesiecznie sa w stanie utargowac
    > prowizje ponizej 1%. Ale widac im sie nie chce - no i trzeba

    Cos mi sie w Twoje rewelacje nie chce wierzyc.... Poza tym Makro osiaga
    obroty duuzo wieksze, ale cardholderow tam jakos nie widac (patrzac na
    facjaty klienteli:-(

    > wyposazyc kasy w terminale a panie przeszkolic - to tez kosztuje...

    spelnione. Kazda kasa ma terminal i przeszkolona kasjerke

    > Jak przezyja duzy napad na placowke i rabunek paruset tysiecy z kas
    > to szybko zmienia swoja polityke.

    Nie sadze, zeby... W kazdej hali jest tzw. kasa zewnetrzna BPHPBK i to ona
    zajmuje sie obsluga gotowki... A i kasjerki nie petaja sie z kasetkami po
    hali, jak to w niektorych hipermarketach widac :-)

    M.

  • 83. Data: 2003-02-10 19:12:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> napisał w
    wiadomości news:b25h1d$jp$1@aquarius.webcorp.pl...

    > Czy moglbys napisac dla jakiego typu kart jest to oferta ? Natomiast 10k
    PLN
    > to obrot miesieczny czy roczny ? Czy eService pobiera dodatkowo oplate
    stala
    > za obsluge przy tak malych obrotach ?

    Obroty miesieczne rzedu 10kPLN pozwalaja na obnizenie prowizji do 1,95%.
    Koszt dzierzawy terminala 100PLN. Akceptacja MC/VISA, mozna takze Amexy.
    Terminal pozwala na udostepnianie uslugi "Moje Rachunki", a to juz dodatkowe
    zrodlo dochodu dla akceptanta [nie wiem na ile zyskowne].

    Maciej