  • 1. Data: 2002-11-06 07:19:00
    Temat: [Lukas] zlecenie okresowe - szczegóły
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Mam pytania o funkcjonalność zlecenia okresowego w Lukas e-Banku.

    Planuję je wykorzystać do opłacania rachunku z prąd i gaz z częstotliwością
    około 2 miesiące (różne daty, różne kwoty), dotychczas używałem do tego
    zlecenia stałego, ale wydaje mi się, że dzięki okresowemu zaoszczędzę zawsze
    1 ekran (częstotliwość powtarzania).

    1. Czy po kilku wykonaniach takiego zlecenia dostępna jest taka tabela z
    wyszczególnieniem dat i operacji, jak dla zelecenia stałego?

    2. Jak w praktyce spowodować nowe wykonanie zlecenia - trzeba kliknąć na
    edytuj i wpisać przyszłą datę?

    3. Czy po wykonaniu takiego zlecenia, to zlecenie nadal pojawia się na
    liście "aktywne"?

  • 2. Data: 2002-11-08 16:58:38
    Temat: Re: [Lukas] zlecenie okresowe - szczegóły
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Robert napisał:

> [...]
    > zlecenia stałego, ale wydaje mi się, że dzięki okresowemu zaoszczędzę zawsze

    Poco zmieniać stałe na okresowe ?. Przecież w zleceniu stałym jest możliwość
    ułożenia tabelki (różne daty i różne kwoty) na cały przewidywane okres. Raz
    wypełniasz i masz sprawę z głowy

    > 1. Czy po kilku wykonaniach takiego zlecenia dostępna jest taka tabela z
    > wyszczególnieniem dat i operacji, jak dla zelecenia stałego?

    Nie. Jest zato w historii rachunku.

    > 2. Jak w praktyce spowodować nowe wykonanie zlecenia - trzeba kliknąć na
    > edytuj i wpisać przyszłą datę?
    Tak

    > 3. Czy po wykonaniu takiego zlecenia, to zlecenie nadal pojawia się na
    > liście "aktywne"?

    Nie wiem. Jest napewno na liście wszystich zleceń

    --

    marian otremba

  • 3. Data: 2002-11-08 17:23:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3DCBED3E.BEC18ACC@zeus.polsl.gliwice.pl, Marian Otremba wrote:

    > Poco zmieniać stałe na okresowe ?. Przecież w zleceniu stałym jest
    > możliwość ułożenia tabelki (różne daty i różne kwoty) na cały
    > przewidywane okres. Raz wypełniasz i masz sprawę z głowy

    Nie, bo daty i kwoty dowiaduję się jakiś tydzień przed terminem kolejnej
    płatności. Edytowanie tej tabelki za każdym razem chyba będzie wymagało
    większych zabiegów niż zmiana "prostego" zlecenia.

    > Nie. Jest zato w historii rachunku.

    Wlasnie to mialem na mysli - tzw. historia zlecenia w postaci tabeli data -
    kwota - realizacja - edycja itd.

    To jest wygodne, np. w Urzędzie Skarbowym można przedstawić wtedy na jednej
    kartce ładną historię płatności miesięcznych.

    > Tak
    super :)

    > Nie wiem. Jest napewno na liście wszystich zleceń
    OK, to znajdę sobie :)

    dzięki!