  • 1. Data: 2002-10-11 05:12:32
    Temat: Lukas: uaktualnianie stanu konta
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Ogladajac na www stan swojego konta o godz.ok.7.00 zauwazylem,
    ze podaja stan konta na rano dnia poprzedniego. Jest mozliwosc
    aktualizacji klawiszem. Skorzystalem. W instrukcji byla
    informacja, ze moze to potrwac 3-5minut.
    Po co najmniej 10 minutach nadal widzialem te sama date i czas.
    Chwilami cos tam na ekranie mrugnie, wiec chyba nie wisi.
    Czy to zawsze tak kretynsko dlugo trwa? Tym bardziej, ze w porze
    rannej ruch na laczach nie jest zbyt wielki.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2002-10-11 05:45:04
    Temat: Re: Lukas: uaktualnianie stanu konta
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > Czy to zawsze tak kretynsko dlugo trwa? Tym bardziej, ze w porze
    > rannej ruch na laczach nie jest zbyt wielki.

    Witaj, nie zawsze tak długo trwa. Codziennie sprawdzam swoje konto i czekam
    około 3 minut.
    Pozdro
    J.

  • 3. Data: 2002-10-11 05:50:57
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Witaj, nie zawsze tak długo trwa. Codziennie sprawdzam
    > swoje konto i czekam około 3 minut.

    Po 15 min. podali mi informacje, ze serwer jest zajety. Czyzby
    rano (6:30-7:30) wykonywali jakies ogromne prace
    administracyjne? Probowalem kilkukrotnie i ciagle to samo.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 4. Data: 2002-10-11 06:07:51
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > Po 15 min. podali mi informacje, ze serwer jest zajety. Czyzby
    > rano (6:30-7:30) wykonywali jakies ogromne prace
    > administracyjne? Probowalem kilkukrotnie i ciagle to samo.

    Dzialam na swoim koncie tylko po 17.00 jak wracam do domu.
    Coz nie mam pojecia jak dziala rano.
    W pracy sprawdzam tylko przez telefon.

  • 5. Data: 2002-10-11 06:10:58
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao5mk0$mml$1@flis.man.torun.pl, ab wrote:
    > Ogladajac na www stan swojego konta o godz.ok.7.00 zauwazylem,
    > ze podaja stan konta na rano dnia poprzedniego.

    Bo dzis sie wyjatkowo spoznili z codobową aktualizacja - zwykle robia to tak
    bardziej miedzy 5 a 6, dzis chwile po 7.

> [...]
    > Czy to zawsze tak kretynsko dlugo trwa? Tym bardziej, ze w porze
    > rannej ruch na laczach nie jest zbyt wielki.

    Zwykle 3 minuty trwalo - moze akurat trafiles na pore aktualizacji dobowej,
    bo wlasnie byla pare ok. 7 dzisiaj i stad to opoznienie.
    Ale nie musisz patrzec na mrugajacy ekran, mozesz w tym czasie spokojnie
    zlecac przelewy, zakladac lokaty, drukowac historie itp., a jak za 3 minuty
    klikniesz "Saldo", to juz bedzie uaktualnione.
    Mozesz tez wylogowac sie i zalogowac ponownie np. za 10 minut albo godzine i
    to nowe saldo bedzie na Ciebie czekac.

    Niestety, Lukas tak ma, ale ponoc maja cos z tym zrobic.

  • 6. Data: 2002-10-11 06:12:55
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy to zawsze tak kretynsko dlugo trwa? Tym bardziej, ze w porze
    > rannej ruch na laczach nie jest zbyt wielki.

    Jeśli jeszcze nie skończyło się nocne przetwarzanie - nie odświeżysz salda.
    Podobnie, jak nie zrobisz nic przez LUKASlinię... A czasami te przetwarzanie
    trwa dość długo...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara