  • 1. Data: 2002-10-10 18:44:36
    Temat: MultiBank - k.samochodowy/symulacja
    Od: s...@p...onet.pl

    Myślę, myślę...zadzwonię i obliczę ile to by było w USD, Euro...a pani w
    MULTILINII mówi, że można przeprowadzić symulację wysokości raty tylko w
    placówce?!

    Czegoś nie rozumiem? Można wyliczyć ratę kredytu gotówkowego a nie można do
    k.samochodowego.
    Przecież ja nie chcę oceny zdolności kredytowej, tylko zakładam, że dostanę
    np.15000PLN i ile to wyjdzie w ratach, zkładając nmaksymalny poziom prowizji
    jakie pobiera Multi.

    Mają tylko parenaście placówek, i jak był mieszkam 200km od jednej z nich to
    mam pojechać tylko po to, żeby obliczyć wysokość raty?Absurd.

    cześć

  • 2. Data: 2002-10-10 22:20:14
    Temat: Re: MultiBank - k.samochodowy/symulacja
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl>

    > Mają tylko parenaście placówek, i jak był mieszkam 200km od jednej z nich
    > mam pojechać tylko po to, żeby obliczyć wysokość raty?Absurd.

    Pewnie się pani nie chciało, albo nie wiedziała jak ma to zrobić.
    Na www.infor.pl są kalkulatory. Jeśli znasz dokładne warunki kredytu, to
    możesz sobie tam sprawdzić.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-12 13:59:46
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Mają tylko parenaście placówek, i jak był mieszkam 200km od jednej z nich to
    > mam pojechać tylko po to, żeby obliczyć wysokość raty?Absurd.

    Dokładnie tak.
    Cały czas jednak, jak twierdzą stawiają na zdale kanały dostępu, nie rozwijając
    dużej sieci placówek. A z drugiej strony utrudniają uzyskiwanie informacji
    przez kanały zdalne.
    Moim zdaniem w takim banku wszystkie operacje powinny być możliwe do
    zrealizoania przez telefon/internet/pocztę...osobno lub w połaczeniu. Wyjątkowo
    np.do podpisania znacznego kredytu np.hipotecznego jedna wizyta w placówce.

    cześć