  • 1. Data: 2004-04-14 07:53:38
    Temat: [Lukas] reklamacja
    Od: "galek" <a...@i...net.pl>

    wielce zdziwilem sie kiedy otrzymalem przesylke od Lukasa zawierajaca komplet
    do kawy taki jak kiedys dawali za lokaty na 6mcy z listem przepraszajacym za
    omylkowe pobranie prowizji za Euronet [eKonto PRO] i obiecali zwrocic co prawda
    po pol roku ale gest sie liczy troche mnie rozesmial "drobny upominek" pewnie
    czyszcza magazyny z zapasow ale to mile gdyz przesylka kosztowala ich pewnie
    wiecej niz 4 pln, czy ktos mial juz podobny przypadek "drobnego upominku"?
    galek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-14 08:42:56
    Temat: Re: [Lukas] reklamacja
    Od: "Harry Zimm" <n...@g...pl>

    Użytkownik "galek" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > wiecej niz 4 pln, czy ktos mial juz podobny przypadek "drobnego upominku"?

    Ja dostałem za to, że ściągnęli mi bezprawnie 3.5zł za zmiane hasła.
    Prezentem był elektroniczny notes CASIO...dawali chyba za jakąś lokatę;)
    Miły gest z ich strony;)
    Pozdrawiam HZ

  • 3. Data: 2004-04-14 13:57:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 14 Apr 2004 10:42:56 +0200, "Harry Zimm" <n...@g...pl>
    wrote:

    >Ja dostałem za to, że ściągnęli mi bezprawnie 3.5zł za zmiane hasła.

    o, to paskudniki. Mi też uznali taka reklamację, ale bez upominku, a

    >Prezentem był elektroniczny notes CASIO...dawali chyba za jakąś lokatę;)

    ... notes dostałem przy zakładaniu konta ze dwa i pół roku temu. Może
    za lokaty też dawali, nie wiem.

    Z tym, że ja rzeczywiście zmieniałem hasło w oddziale, bo nie wpadli
    na to, żeby ich system nie przyjmował haseł, których nie potrafi
    obsłużyć.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-04-14 14:32:02
    Od: "stefan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Z tym, że ja rzeczywiście zmieniałem hasło w oddziale, bo nie wpadli
    > na to, żeby ich system nie przyjmował haseł, których nie potrafi

    te hasla w odzialach to straszny zly pomysl. Bo zeby jeszcze bardzioej skomplikowac
    trzeba podac okreslone cyfry z ciągu hasla. np. 1,3,6. A to nie jest za proste,,
    chyba ze ktos codziennie cwiczy:-)
    Moim zdaniem powinna byc identyfikacja na podstawie jakiegos kodu + odczyt linii
    papilarnych. Takie urzadzenie napewno kosztuje mniej niz ten ich ekspres do kawy.

  • 5. Data: 2004-04-14 16:56:27
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 14-4-2004 o 15:57:10, *Jarek Andrzejewski* napisal(a):

    > o, to paskudniki. Mi też uznali taka reklamację, ale bez upominku, a

    Ja ostatnio złożyłem reklamację na pobraną prowizję za ve za
    marzec-kwiecień, mimo iż w grudniu zastrzegłem kartę.
    Ciekawe, czy dadzą upominek... ;)

    > ... notes dostałem przy zakładaniu konta ze dwa i pół roku temu. Może
    > za lokaty też dawali, nie wiem.

    Dawali, sam skorzystałem :)

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 6. Data: 2004-04-14 19:01:06
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 14 Apr 2004 16:32:02 +0200, "stefan"
    <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    mi nie chodziło o hasło w oddziale ale na WWW. Pisałem o tym w grupie.

    >Moim zdaniem powinna byc identyfikacja na podstawie jakiegos kodu +
    >odczyt linii papilarnych. Takie urzadzenie napewno kosztuje mniej niz
    >ten ich ekspres do kawy.

    tak. Już ok. 1000 zł
    --
    Jarek Andrzejewski