  • 11. Data: 2003-11-12 11:37:53
    Temat: Re: Lukas......jakas alternatywa?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > .konto internetowe(dostepne przez net)

    Większość polskich banków daje już dostęp przez intenret.

    > .przelewy internetowe za darmo

    mbank, chyba VW, chyba jest też parę 'tradycyjnych' banków z planem
    prowizji gdzie płacisz więcej miesięcznie ale przelewy są friko (miały
    coś takiego Citi, Fortis czy Śląski, sprawdź czy to aktualne).

    > .bezprowizyjne bankomaty na terenie warszawy(im wiecej tym lepiej)

    inteligo (bankomaty PKO/BP)

    > .mozliwosc wyplaty gotowki w oddzialach banku

    inteligo, każdy bank marmurowy

    > .nie wymagane wplywy kiesieczne na konto.

    już chyba nikt nie wymaga (acz bez regularnych wpływów raczej nie
    dostaniesz debetu, kredytu itp)

    > .karta bezprowizyjna VISA ELECTRON(lub inna bezprowizyjna(sklepy
    > itp)
    > .karta ta jw. podstawowa bez oplat miesiecznych,

    prowizji za zakupy to chyba nikt nie pobiera, opłaty za wydanie i
    prowadzenie karty są różne ale zwykle niewielkie, mbank wydaje karty
    za darmo

    > .bezplatna infolinie 0800.

    inteligo

    > Pozdrawiam i czekam na propozycje

    Ustal hierarchię ważności.

  • 12. Data: 2003-11-15 07:53:17
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Witam, poniewaz LUKAS mnie juz denerwuje bo mi zakladaja kont
    miesiac(przez
    > net) rezygnuje z nich i szukam banku alternatywnego, musi on umozliwiac:

    ludzie, czy to jest forum inwalidow narzadu ruchu?
    Ja zalozylem konto w lukasie z wszystkim co trzeba w 12 minut, a Pani
    przyznala w polowie , ze jest stazystka 10 dniowa.
    VE dostalem w 4 dni, nie wiecej.
    Tylko, ze to się dzialo w oddziale w Krakowie.
    Nie cudujcie ludzie tak potwornie moze
    Wojtek

  • 13. Data: 2003-11-15 22:55:41
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Jacek23 napisał:
    > Witam, poniewaz LUKAS mnie juz denerwuje bo mi zakladaja kont miesiac(przez
    > net) rezygnuje z nich i szukam banku alternatywnego, musi on umozliwiac:
    bla bla bla... [ciach]
    i laska gratis ;-) (sorry za skojarzenia, ale mniej więcej tak brzmiała
    ta lista życzeń - Święta już niedługo...)

    K.