  • 1. Data: 2008-02-25 22:39:45
    Temat: Lukas Bank
    Od: JaRe <j...@w...pl>

    Witam,
    inne banki podnoszą oprocentowanie kont osobistych, a Lukas obniżył - z 3%
    do 2,5%.
    Mowa o eKonto Pro. To są jakieś żarty chyba...
    Chyba, że jest jakiś cel. Może ktoś mi to wyłoży kawa na ławę.

    pzdr

  • 2. Data: 2008-02-25 23:10:46
    Temat: Re: Lukas Bank
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    JaRe pisze:

    > Chyba, że jest jakiś cel. Może ktoś mi to wyłoży kawa na ławę.

    No wiesz ... na upartego, mają epro całkiem za free ;)

    Dajmy na to we WRO - bank ten jest w 100 % za free aktualnie.

    2 - grupa docelowa klientów to niestety moher, a ten się nie
    zbuntuje, tylko wypłacze się w rozmowach niedokończonych :)

    6008

  • 3. Data: 2008-02-26 05:09:23
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > 2 - grupa docelowa klientów to niestety moher, a ten się nie
    > zbuntuje, tylko wypłacze się w rozmowach niedokończonych :)

    no wypraszam sobie :) mam tam konto

    a wracajac do oprocentowanie, to moze po prostu promocja rachunku
    oszczedzam, ktory jest subkontem konta pro i jest wyzej oprocentowany
    poza tym w Lukasie te konta moga byc calkowicie bezplatne wiec i tak dobrze

  • 4. Data: 2008-02-26 08:44:10
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oszczedzam, ktory jest subkontem konta pro i jest wyzej oprocentowany
    > poza tym w Lukasie te konta moga byc calkowicie bezplatne wiec i tak

    Ale wydaje mi się,że aby mieć calkowicie bezpłatne konto trzeba mieć na nim
    minimum 5000,-zł obojętnie czy na lokacie,czy na koncie oszczędnościowym,w
    przeciwnym razie jest opłata za konto.Poprawcie mnie jeżeli się mylę.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 5. Data: 2008-02-26 08:44:54
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 23:39:45 +0100, JaRe napisał(a):

> [...]
    > do 2,5%.
    > Mowa o eKonto Pro. To są jakieś żarty chyba...
    > Chyba, że jest jakiś cel. Może ktoś mi to wyłoży kawa na ławę.

    Rzeczywiście w tym momencie konto w Lukasie nie zachwyca. A ta obniżka
    oprocentowania na RORze to cios poniżej pasa... (to chyba koszt
    wprowadzenia możliwości wpisywania nr kont ze spacjami :P )
    Od 3 lat miałem u nich swoje główne konto, a w tym momencie noszę się z
    zamiarem zamknięcia swojego rachunku.

  • 6. Data: 2008-02-26 09:03:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 09:44, smE <n...@n...com> wrote:

    > Od 3 lat miałem u nich swoje główne konto, a w tym momencie noszę się z
    > zamiarem zamknięcia swojego rachunku.

    Z numerem glownego konta powinni wprowadzic zasady jak z numerem
    telefonu - mozna przeniesc (jesli sie chce) do innego operatora
    (banku) z zachowaniem starego numeru (konta );)

    Niewykonalne, traktujcie to jako zart, chociaz moznaby wydumac sobie
    taki orwellowski system (US by sie cieszyl), przypominajacy
    rozglaszanie dns, gdzie przelewy najpierw lecialyby do centralnej bazy
    i sprawdzaly, gdzie jest aktualne konto podstawowe Kowalskiego, na
    ktore maja isc pieniadze.

  • 7. Data: 2008-02-26 09:38:29
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > rozglaszanie dns, gdzie przelewy najpierw lecialyby do centralnej bazy
    > i sprawdzaly, gdzie jest aktualne konto podstawowe Kowalskiego, na

    Dlaczego, numer konta niech bedzie numerem NIP lub PESEL. Informatycznie
    nie widze problemu a i urzad skarbowy mialby radosc wszystkie przelewy
    musialby sie odbytac ich bazy w ktorym banku ma gosc konto. Wada to
    jedno konto w jednym banku. No pernametna inwigilacja

  • 8. Data: 2008-02-26 11:12:42
    Od: "c-kasky" <c...@i...net.pl>

    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nim minimum 5000,-zł obojętnie czy na lokacie,czy na koncie
    > oszczędnościowym,w przeciwnym razie jest opłata za konto.Poprawcie mnie

    na e-koncie pro srednie saldo z ostatnich 3 mies musi wynosic minimum 5 tys
    zl

    c-kasky

  • 9. Data: 2008-02-26 19:24:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "JaRe" <j...@w...pl> wrote in message news:op.t63qkjdfn7o2rt@lapton...
> [...]
    > do 2,5%.
    > Mowa o eKonto Pro. To są jakieś żarty chyba...
    > Chyba, że jest jakiś cel. Może ktoś mi to wyłoży kawa na ławę.

    Cel jest jeden, oprocentowanie lokat nie wiele roznilo sie od Pro stad
    praktyczniej i wygodniej bylo utrzymywanie salda min.5tys. na tym koncie, a
    nie zakladanie lokat. Teraz nalezy wieksza czesc trzymac na koncie oszcz.
    4,2%(oczywiscie sa lepsze oferty w innych bankach), zeby miec zwolnienie z
    oplat.

  • 10. Data: 2008-02-26 19:45:43
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a nie zakladanie lokat. Teraz nalezy wieksza czesc trzymac na koncie
    > oszcz. 4,2%(oczywiscie sa lepsze oferty w innych bankach), zeby miec

    reasumujac: ror nie jest miejscem do trzymania nadwyzki pieniedzy , koniec i
    kropka