  • 21. Data: 2003-12-23 14:29:52
    Temat: Re: Lucas czy Citi
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Użytkownik "Darek/Ethan" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    dokladnie to punkt 2.2
    http://www.online.citibank.pl/PLGCBContent/consumer/
    polish/docs/konta/oplaty/cone.pdf

    Hę ??? człowieku???
    oplata miesieczna za citiONE
    prezentuj Panie Darku czasami poziom i zastanow sie co piszesz

  • 22. Data: 2003-12-23 15:00:24
    Od: j...@p...onet.pl

    i 25000 zl to sie zgadza, dlatego napisalem w kilku postach
    > wczesniej warunek posiadania kilkunastu tysiecy
    > jesli nie masz... to bulisz 17,99 miesiecznie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Masz lokatkę i nie płacisz :)

    > a oprocentowanie???? jesli masz ponizej 50 000 zl to masz oprocentowanie
    > ZERO PROCENT!!!

    Od trzymanie $ nie bieżace wydatki jest np darmowy mBank

    > a w lukasie 3,5 % !!!!!!!!
    > trace czas odpowiadajac na twoje .... posty
    > wesolych swiat i OT

    Oszalamiajaca roznica procentowa <lol> - nawet przy kilku k miesiecznie :) Wole
    lepsza obsluge niz zlotowke z odsetek :)
    Szybko tracisz argumenty i piszesz wszedzie OT :)
    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-12-23 15:04:41
    Od: j...@p...onet.pl

    > trace czas odpowiadajac na twoje .... posty
    > wesolych swiat i OT

    Nie zapomnij tez o czyms takim jak darmowe wydanie karty, w kazdej chwili
    darmowa wymiana karty, darmowe potwierdzenia przelewow, obsluga Citi gdzie
    mozna z nimi negocjowac wiele spraw. Mi przy Lukas przy konice PRO gdzie
    utrzymywalem wysokie saldo nawet KK nie przyznali :/ Dziekuje - wole
    elestycznego Citka

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-12-23 15:43:13
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie do osob ktore mialy stycznosc z tymi bankami
    > ktory polecacie dla konta osobistego ,
    > interesuja mnie zwlaszcza odczucia subiektywne - jakosc obslugi,
    czytelne i
    > na czas przysylane wyciagi, dzialajace sprawnie kanaly internetowe
    > Oczywiscie koszty zwiazane z prowadzniem konta, karty debetowe tu wole
    > maestro ale sie nie upieram visa tez moze byc, karty kredytowe raczej
    mniej
    > mnie interesuja
    =======================
    Lukas, tylko i wyłącznie Lukas
    Poważnie.

    --
    -Crimson-

  • 25. Data: 2003-12-23 15:49:01
    Od: j...@p...onet.pl

    > Lukas, tylko i wyłącznie Lukas
    > Poważnie.

    Skarpeta Bank S.A., i tylko wylacznie Skarpeta Bank S.A.
    Powaznie

    Niezly argument :)

    --
    JaKi

  • 26. Data: 2003-12-23 16:13:19
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    Mam Ci polecić bank do załżenia lokaty?
    Na wyliczanki na korzyść Lukasa nie mam ochoty.
    Moja wskazówka, jasna i prosta i tak jest cenna -
    tylko Lukas.

    --
    -Crimson-

  • 27. Data: 2003-12-23 16:50:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moja wskazówka, jasna i prosta i tak jest cenna -
    > tylko Lukas.

    To sie nazywa zaslepienie jedym bankiem :) IMHO kilka bankow i kazdy do
    czego innego jest najlepszym rozwiazaniem. (wystarczy trzy)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2003-12-23 16:54:47
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To sie nazywa zaslepienie jedym bankiem :) IMHO kilka bankow i kazdy do
    > czego innego jest najlepszym rozwiazaniem. (wystarczy trzy)

    Trzy banki, trzy konta, trzy problemy.
    Cenię sobie wygodę.

    --
    -Crimson-

  • 29. Data: 2003-12-23 16:55:40
    Od: "Jack Blues" <s...@m...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oszalamiajaca roznica procentowa <lol> - nawet przy kilku k miesiecznie :)
    Wole
    > lepsza obsluge niz zlotowke z odsetek :)

    No nie tak do konca - 0 % od 5000 = 0 zl/miesiecznie
    3.5 % od 5000 = 15 zl / miesiecznie

    I juz sie robi az pietnascie zlotowek z odsetek. Moze nie oszalamiajaca ale
    jak sie jeszcze doda te 17.99
    to juz masz 32.99 / na miesiac. No i robi sie za utrzymanie takiego konta
    prawie 400 zl rocznie.
    I juz mozna zastanawiac sie czy warto placic tyle.

    Piotrek

  • 30. Data: 2003-12-23 16:56:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Trzy banki, trzy konta, trzy problemy.
    > Cenię sobie wygodę.

    Nie da Ci tego Lukas co trzy konta :) Ja tez cenie sobie wygode i dlatego
    uzywam trzech, laczasc wszytskie potrzebne mi cechy kont bankowych.

    --
    JaKi