  • 11. Data: 2003-12-23 10:27:10
    Temat: Re: Lucas czy Citi
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl> napisał w wiadomości
    news:16478-1072174598@81.210.62.2...
    > Dla zakochanych w Lukasie - radzę obejrzeć nową tabelę opłat... Pro nie
    > będzie już takie tanie, nawet z 5kpln na koncie... ja rezygnuję z Lukasa,
    > robię przeprowadzkę do VWBank (oczywiście jako drugi bank, bo pierwszy to
    > ... mBank)

    spox
    Lukas tesknic nie bedzie :)
    u mnie mBank jest na ostatnim miejscu

  • 12. Data: 2003-12-23 10:28:08
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Chyba troche przesadzasz. Skad takie twierdzenie ze trzeba miec
    kilkanascie
    > tysiecy zeby konto w Citi sie oplacalo?
    >
    > Darek

    wiem , ze za nic sie nie placi majac GOLDA, gdzie wymog kasowy ksztaltuje
    sie na poziomie 200-300 tys PLN

  • 13. Data: 2003-12-23 10:28:39
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Darek/Ethan" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, zeby sie zalogowac musisz token miec zawsze ze soba...

    jezeli jest to dla Ciebie problem i wada to dla mnie OT

  • 14. Data: 2003-12-23 10:35:22
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > wiem , ze za nic sie nie placi majac GOLDA, gdzie wymog kasowy ksztaltuje
    > sie na poziomie 200-300 tys PLN

    Za to nie wiesz ze nie placi sie tez majac CitiOne.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-12-23 10:54:58
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    czesto jezdze do francji
    sprawdzilem na stonie city francja - maja tam jedna agencje banku ????
    !!!!!
    http://www.citibank.fr/aboutus/4.asp

  • 16. Data: 2003-12-23 12:12:35
    Od: "KRIs" <kris@wytnij@home.pl>

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > interesuja mnie zwlaszcza odczucia subiektywne - jakosc obslugi,
    czytelne i
    > na czas przysylane wyciagi, dzialajace sprawnie kanaly internetowe
    [...]

    miałem konta w obu... i obu podziękowałem za współpracę.
    jeśli zaś chodzi o lukasa i wyciągi, to nie są ani czytelne, ani
    przesyłane na czas, zaś kanał internetowy nie jest automatycznie
    aktualizowany on-line po każdej operacji.
    jak dla mnie wyciągi lukasa są (były?) najgorszymi jakie widziałem.
    zawierały aż: datę operacji, kwotę i opis w stylu ("przelew
    internetowy", lub "prowizja") - nie ma ani tytułu przelewu, ani
    jakichkolwiek danych beneficjenta, a wszystkie opłaty to po prostu
    prowizja. jak pewnego dnia zobaczyłem na wyciągu trzy obciążenia na
    różne kwoty z opisem "prowizja" to lukas przez dwa tygodnie usiłował
    odpowiedzieć na moje pytania co to za prowizje i za co...

    --
    kris-at-home-dot-pl

  • 17. Data: 2003-12-23 12:20:02
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za to nie wiesz ze nie placi sie tez majac CitiOne.
    >
    > --
    > JaKi

    CitiOne i 25000 zl to sie zgadza, dlatego napisalem w kilku postach
    wczesniej warunek posiadania kilkunastu tysiecy
    jesli nie masz... to bulisz 17,99 miesiecznie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    a oprocentowanie???? jesli masz ponizej 50 000 zl to masz oprocentowanie
    ZERO PROCENT!!!

    a w lukasie 3,5 % !!!!!!!!
    trace czas odpowiadajac na twoje .... posty
    wesolych swiat i OT

  • 18. Data: 2003-12-23 13:19:03
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > interesuja mnie zwlaszcza odczucia subiektywne - jakosc obslugi, czytelne
    > na czas przysylane wyciagi, dzialajace sprawnie kanaly internetowe

    Ja tak tyulko w kwestii SUBIEKTYWNYCH odczuć ...

    Citi miałem dość dawno , i każdemu kto się nad tym bankiem zastanawiam jak
    najserdeczniej odradzam (jak i Millenium) korzystanie z ich usług ...

    Najpoważniejsze problemy miałem jak już centralnie szlag mnie trafił z
    powodu totalnej olewki klienta (jak na tamten czas - 2 lata temu -
    zarabiałem 2000 Netto i takie wpływy miałem ... więc szczali zapewne z
    powodu tego, że nie byłem ich docelowym klientem) ...

    Pomimo telefonicznych i osobistych interwencji w Oddziałach warszawskich nie
    udawało mi się w długim okresie ustalić jaką kwotą powinienem spłacić
    posiadane saldo ujemne ... Po ostrej walce w oddziale , ponad godzinnej
    wizycie udało się wydusić kwotę ... Wpłaciłem ją tego samego dnia ...
    Nie minęło pół roku a zaczęły do mnie wezwania do zapłaty przychodzić na
    kwoty 30 PLN ... Pomimo tłumaczeń z uporem maniaka przysyłali mi wezwania

    Napisałem "zabawną reklamację" przesączoną językiem bulwarowym z dw GINB ...
    I nic ... wyciągli wzywające mnie do spłaty zadłużenia nadal napastowały
    moją skrzynkę ... Więc w końcu zmieniłem adres korespondencji na pewną
    jednostkę straży pożarnej .. od tego czasu mam spokój ;)

    Swego czasu udałem się na rozm. klasyfikacyjną do nich (Reduta) ... tylko po
    to , by osobiście złożyć kopię tamtegoż pisemka (bo nigdy nie dostałem
    odpowiedzi) ... od tej pory mają mnie chyba za wariata ;) ... Nie zapomnę do
    dziś przezabawnej mordki panienki z HR gdy po całym "odszufladkowaniu" pytań
    z arkusza doszło do "Dlaczego chce Pan pracować akurat w CITI" (bo pracę
    miałem na ten czas) ... ;>

    Lukas - Kilka starć .. ale nie narzekam ... da się wszystko załatwić ... A
    jak się nie da normalnie to się załatwia inaczej ;)

    Co do konkretów i przykładów - nic więcej nie powiem ( a praktycznie nie
    powiedziałęm nic konstruktywnego, wiem ) ... bp tp są tylko moje odczucia ;)

    Pozdrawiam i życzę grupowiczom Wesolutkich Świąt ... a jeśli ktoś ma zamiar
    sięprzez ten okres smucić polecam jakieś % rozśmieszacze ;)

    SP

  • 19. Data: 2003-12-23 14:19:10
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

    > jesli nie masz... to bulisz 17,99 miesiecznie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    A skad ty zes czlowieku wzial te 17,99?

    Hę?

  • 20. Data: 2003-12-23 14:24:44
    Od: "Damian" <...@...pl>